سردار فلاح در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری

خستگی ناپذیری رمز موفقیت در عرصه اقتصادی/ظرفیت های اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کارگران و کارفرمایان به مانند دوران دفاع مقدس با قرار گرفتن در خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی دشمنان را ناامید کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۹۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری که در سالن امام خمینی (ره) شهرستان قروه برگزار شد اظهار داشت: مدیران ما باید به دنبال رفاه آسایش و امنیت شغلی جامعه کارگری باشند.


وی افزود: جامعه کارگری در پیروزی انقلاب نقشی اساسی داشته است و در ادامه راه در دوران دفاع مقدس در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند.


جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: استکباری که با تحمیل جنگ بر ما نتوانست به اهداف خود برسد با تحریم اقتصادی وارد عرصه جدیدی از نبرد شده است که باید کارگران و کارفرمایان به مانند دوران دفاع مقدس در جبهه نبرد اقتصادی در خزط مقدم قرار گیرند و دشمنان را ناامید کنند.


فلاح ادامه داد: امروز شاهد پیشرفت، عزت و سربلندی جامعه کارگری هستیم که با حضور خود حماسه آفرینی می کنندو نقش خود را در پیشرفت و تعالی کشور نشان می دهند.


وی افزود: رمز موفقیت در این عرصه همان روحیه جهادی است که باید نمایان باشد و خود را در عمل نشان دهد.


سردار فلاح تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را در این جهت قرار داده است تا در برابر ما بایستد و به دنبال نابودی اقتصاد ایران اسلامی است که باید با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و با عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در برابر دشمن ایستاد.


به گفته وی باید در جهت توسعه اقتصادی کشور با روحیه ایثار شهامت خستگی ناپذیری وارد عمل شویم.


وی افزود: در همین استان کردستان با توجه به ظرفیت های اقتصادی استان کردستان در بعد تولید و اشتغال باید دست در دست هم دهیم تا به بهترین شیوه این ظرفیت ها را مورد استفاده قرار دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار