خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خبر داد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در نشستی با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه های پیشرو شهید مطهری حرکت می کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۲۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در دیدار با اصحاب رسانه  که صبح امروز(یکشنبه) در محل روابط عمومی سپاه صاحب الامر برگزار شدآ اظهار کرد: سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی  نام گذاری شده  و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه های این شهید بزرگوار حرکت می کند.

وی افزود: شهید مطهری از شخصیت های بزرگ اسلامی بود که امام راحل فرمودند این شهید بزرگوار حاصل عمر من بود و رهبر بزرگوار انقلاب هم در خصوص شهید مطهری فرمودند: انسان متفکر ،انسان ممتاز و وارسته بودند که تمام عمر خود را صرف اسلام کردند و با انحرافات در دین مبارزه  داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس نیاز زمان  و مقابله با کج رویها و انحرافات از تفکرات و اندیشه های شهید مطهری استفاده کرده  و آشنایی با اسلام ناب  محمد ی از ضروریات جامعه امروز ماست.

وی ادامه داد: در طول هفته عقیدتی سیاسی بیش از 300 عنوان برنامه تدارک دیده شده است که امیدواریم با استقبال عموم مردم در مساجد رونق یابد.

معبودی افزود: در هفته عقیدتی نشست های دامنه داری با عنوان حکمت مطهر در پایگاه های  مقاومت در سطح استان برگزار می شود و دیدار با مروجان و خانواده های شهدای عرصه فرهنگ ، تعلیم و تربیتنیز صورت می گیرد.

وی تبیین کرد: نمایشگاه های محصول فرهنگی با محوریت کتب و آثار شهید مطهری، دیدار با ائمه جمعه، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در سطح استان، کارگاه توانمند سازی مربیان و فرماندهان حوزه از دیگر برنامه های مختص هفته عقیدتی سیاسی می باشد.

این مسئول گفت: برنامه ها  از 12 اردیبهشت شروع می شود که هر روز به نام خاصی نام گذاری شده است و بر مبنای نیاز های روز، تحرک دینی و ملی و تزریق روحیه جهادی از ضروریانت جامعه در آن گنجانده شده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) مطرح کرد: مهمترین برنامه این هفته نشست حکمت مطهر  با حضور حجت الاسلام صادقی معاون مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب می باشد که مراسم آن روز 13 اردیبهشت در حسینیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر برگزار می شود.

نامگذاری روزهای هفته عقیدتی در سپاه

حجت الاسلام معبودی در ادامه این نشست با اشاره به نام گذاری هر روز هفته و برنامه های مرتبط با نامگذاری ها بیان کرد: از روز سه شنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه هفته عقیدتی آغاز می شود و نام روزها به ترتیب: شهید مطهری؛حرکت مومنانه و ولایی و اقتدار دینی و ملیف شهید مطهری استغال و اقتدار دینی و مبی، شهید مطهرس؛ گفتمان انقلابی و اقتدار دینی و ملی، شهید مطهری؛ مشارکت هعمومی و اقتدار دینی و ملی، شهید مطهری؛ معلم مسئولیت و هدایت انقلابی، شهید مطهری؛ تولید داخلی و اقتدار دینی ولی و در نهایت شهید مطهری؛ مدیریت انقلابی فعال پر تحرک، اقتدار دینی و ملی می باش.

گفتنی است نام هر روز دارای بار معنایی، مشخص کننده نیاز های روز جامعه است که در هر روز در سطح پایگاه ها و حوزه ها مورد بررسی و راهنمایی قرار می گیرد.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها