هنرمند سیستانی عنوان کرد: به مناسبت سوم شعبان ولادت امام حسین(ع)و روز پاسدار چهل حدیث از امام حسین (ع) بر روی لباس مقدس سپاه با عطر کربلا کتابت شد
کد خبر: ۸۸۵۳۴۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
رمضان نورا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت سوم شعبان ولادت امام حسین(ع)و روز پاسدار چهل حدیث از امام حسین (ع) بر روی لباس مقدس سپاه با عطر کربلا کتابت شد تا در این روز مبارک به سردار جعفری اهدا شود.
نورا ادامه داد: با توجه فرارسیدن سوم شعبان ولادت امام حسین ع و روز پاسدار اقدام به کتابت چهل حدیث از امام حسین ع با عطر کربلا کردم تا با بیان احادیث ائمه، از سیره، راه و روش امام حسین الگو بگیریم و همچون چراغی مسیر راه خود را در زندگی روشن و هموار سازیم.
وی با بیان اینکه این کار با هدف ترویج فرهنگ حسینی انجام شده است، خاطرنشان کرد: باپیروی از راه و روش امام حسین می توان به قله های رفیع سعادت دست یافت بنابراین فرهنگ حسینی عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان می آورد.
رکوردار گینس همچنین گفت: امام حسین با فداکاری و جان فشانی به همه آزادگان عالم ثابت کرد که از دین و اعتقاد خود تا پای جان باید محافظت کرد و جان دادن در این راه بهترین سعادت و افتخار است.
وی اظهار کرد: پاسداران با تاسی از امام حسین پس از پیروزی انقلاب مجاهدانه در راه اعتلای نظام اسلامی گام برداشتند به طوری که یکی از مهم ترین عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس ایثار و فداکاری آنان بود و پس از آن نیز در راه سازندگی کشور و محرومیت زدایی تلاش ویژه ای داشته اند.
ارسال نظرات