خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

پاسداران از گنجینه های معنوی انقلاب حفاظت می کنند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: سپاه تنها در یک حوزه کار نمی‌کند بلکه در تمامی عرصه ها دستی در کار برده است و هدف اصلی آن حفظ و سیانت از انقلاب و آثار آن است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۳۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

امیری مقدم مسول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص «روز پاسدار» اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 به دستور امام خمینی (ره) ، سپاه پاسداران تشکیل شد و وظیفه اصلی آن با توجه به قانون اساسی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب تنها در یک عرصه سیاسی نیست بلکه در تمامی حوزه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نقش دارد و مقتدر است.

امیری مقدم سپاه را متفاوت از دیگر ارگان‌های سیاسی دانسته و تصریح کرد: سپاه تنها در یک حوزه مختص کار نمی‌کند بلکه در تمامی عرصه ها دستی در کار برده است و هدف اصلی آن حفظ و سیانت از انقلاب و آثار آن است.

مسول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: در سالهای 59 تا 68 در حوزه جنگ سخت، سپاه بصورت نظامی وارد شد که با فداکاری و شهادت طلبی خوش درخشید و عملیات های بزرگی را رهبری کرد و در نهایت به پیروزی ختم شد.

وی ادامه داد: گفتنی است که در واقع تا زمانی که سپاه وارد عملیات نشده بود موفقیت چندانی نداشته تا در سال 61 که با حضور چشمگیر سپاه پاسداران در عملیات های مهمی چون والفجر، بیت المقدس ، فتح المبین و غیره اتفاق افتاد و ازین رو مقدار زیادی از اراضی اشغال شده توسط دشمن باز پس گرفته شد.

امیری مقدم اذعان کرد: با حضور سپاه و سیستم جنگ های نامتوازن و چریکی که وارد بحث نظامی شد موفقیت های زیادی را ثبت کرده و پس از آن و پایان یافتن جنگ، سپاه وارد مباحث اقتصادی شد و سازندگی را در راس کار خود قرار داده است.

وی با توجه به فرمایشات رهبری در بحث تهاجم فرهنگی گفت: سپاه در حوزه فرهنگی نیز تاثیر گذار یوده و تاکنون به تشکل های بسیجی در تمام اقشار جامعه پرداخته است.

امیری مقدم مسول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در پایان خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها برنامه های متعددی داشته است و همچنین در بحث سازندگی نیز در حوزه اقتصادی فعالیت داشته و خوشبختانه موثر و قدرتمند بوده است.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها