فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان گفت: سپاه یکی از معجزات انقلاب اسلامی و مواهب الهی است که خداوند متعال آن را به ذهن حضرت امام (ره) القا‌ کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۵۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
سرهنگ پاسدار حسین شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان و ایام شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهارکرد: رسالت امام حسین(ع)، اهداف و ماهیت فکری آن حضرت همواره مورد توجه پاسداران بوده و هست، بنابراین پاسداران همچون دژی استوار، مردانه در راه رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی‌دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان در ادامه افزود: سپاه یکی از معجزات انقلاب اسلامی و مواهب الهی بود که خداوند متعال آن را به ذهن حضرت امام (ره) القا‌ کرد و به فرمان ایشان این نهاد مقدس که برخاسته از متن انقلاب است، به منظور نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن شکل‌گرفت.

شمس تصریح کرد: این جمله امام راحل که« اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود» مبالغه نیست چرا که برگرفته از نقش حساس سپاه در حراست از انقلاب و میهن اسلامی است و نقش‌آفرینی سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون ادامه دارد و در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط به خوبی انجام وظیفه کرده است.

وی یادآورشد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس با توطئه دشمنان برای ایجاد آشوب و ناامنی در مناطق مختلف کشور مقابله کرد و در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر نیروی ایمان و پیروی از امام خمینی(ره) به بهترین وجه وظیفه خود را اداکرد و با پایان‌یافتن جنگ تحمیلی و آغاز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و استحاله سیاسی دشمن، سپاه توانست تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، با هوشیاری و درایت به وظیفه اصلی و ذاتی خود که نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن است، بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی هرگاه انقلاب اسلامی چه از داخل و یا بیرون مرزها در هر یک از ابعاد نظامی، سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی مورد تهدید و تضعیف قرارگیرد، سپاه ماموریت دارد برای رفع آن اقدام کند.

سرهنگ شمس بزرگترین افتخار سپاه را رضایت حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز بیان کرد و تصریح کرد: نامگذاری میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار بر افتخارات این نهاد مقدس می‌افزاید.

فرمانده سپاه فریمان اظهارکرد: اهتمام بنده و همکارانم در سپاه فریمان بر این است که پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن در تمامی ابعاد نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و اقتصادی طبق اصل ۱۵۰قانون اساسی بوده و خادم بسیجیان و عموم مردم متدین شهرستان فریمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها