نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مرامنامه پاسداران خدمتگزاری است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)گفت: تمام فتنه ها با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت خنثی می شوند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۵۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندهان، مسئولین و جمعی از پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مناسبت سوم شعبان، میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: در چنین روزی وقتی امام حسین علیه السلام به دنیا آمد، فرشتگان الهی تبریک گو، اهل معرفت شاد و آسمانیان خوشحال شدند؛ چرا که مولودی به دنیا آمد، که بقاء اسلام عزیز به وجود او وابسته بود، همانگونه که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:" حسینٌ منی و اناء من حسینٌ".

امام جمعه شهرکرد، افزود: سالروز چنین مولودی را به نام پاسداران عزیز نامیدند، که قهرمان، بصیر، مقاوم،‌ و به معنای واقعی حسینی هستند و همانند حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، جهاد و مقاومت کردند و در انجام وظایف همه جانبه سیاسی، ‌اجتماعی، ‌اخلاقی،‌ خانوادگی، و از همه مهم تر کفر ستیزی ایستادند و نمره ی بالایی کسب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با تصریح بر اینکه؛ به حق روز میلاد امام حسین علیه السلام را روز پاسدار نامیدند، گفت:‌ شما پاسداران مثل اباعبدالله الحسین علیه السلام در دل دشمن وحشت انداخته اید و با تأسی به آیه شریفه " واعدوا لهم مااستعطتم من قوه"، چنان ترسی در دل دشمنان ایجاد کرده اید که نتوانند اقدامی کنند.

وی، با بیان اینکه دشمنان دیگر نمی توانند جنگی بر این کشور تحمیل کنند،‌افزود: دشمن دیگر نمی تواند جنگی را بر کشور ما تحمیل کند، چون آزموده را آزمودن خطاست و مردم، سپاهیان، بسیجیان، و ولایتمداران ما را آزموده اند، تجهیزات قوی ما را دیده اند .

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه؛ امنیت را مذاکره نیاورد؛ بلکه هشت سال دفاع مقدس مردم، پاسداران و بسیجیان آوردند، اظهار کرد: امنیت را پیشرفت های نظامی ،‌حماسه 9دی ‌و حضور امت در عرصه آورد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام،‌افزود: شما در همه عرصه ها خودتان را نشان دادید، یکی از ویژگی های نیروهای انقلابی خدمت است. برخی شعار خدمت دادند؛‌اما سپاهیان ما در عرصه های مختلف حضور پیدا کردندذ و خدمتگزاری خودشان را نشان دادند.

امام جمعه شهرکرد، تأکید کرد: شما پاسداران به تأسی از حضرت امیر مؤمنان علی علیه السلام و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، روحیه خدمتگزاری دارید.

وی، گفت: برخی می خواهند فضای جامعه را دوقطبی کنند و با مظلوم نمایی به خدا و ساحت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و به ساحت قرآن و امام رضا علیه السلام تعرض می کنند، تا ارزشهای انقلاب و امام را زیر سؤال ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، خطاب به اهانت کنندگان به ساحت مقدسات دینی، گفت: به کجا می روید؟ درب خانه چه کسی را می کوبید؟ چرا از عمق انقلاب فاصله می گیرید و به عنوان مذاکره و حصر ایران، الفاظ فریبکارانه بر زبان می آورید؟

حجت الاسلام والمسلمین نکونام،‌ افزود: متأسفانه برخی با بازیگری های سیاسی خودشان دارند فریبکاری می کنند؛ ولی ایران در حصر نیست، ‌ایران در دل جهان بشری جای دارد.

امام جمعه شهرکرد، خطاب به پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: شما به خود ببالید که در مسیر اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام گام برداشتید. شما اصحاب رجب و فرزندان شعبان هستید که برای مهمانی خداوند متعال مهیا می شوید.

وی،خدمتگزاری را از ویژگی های شکل گیری نظام اسلامی برای آبادانی دنیا و آخرت دانست و عنوان داشت:‌تمام فتنه ها با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و در سایه حسینی و علوی ماندن خنثی می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با تشریح مفهوم صلوات شعبانیه،‌ خدمتگزاری را اصلی ترین ویژگی بندگان خداوند دانست و گفت: شما پاسداران با این ویژگی و بر اساس این مرامنامه، انقلاب اسلامی را حفظ کرده اید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در ابتدای این جلسه، گفت: کارنامه سپاه استان چهارمحال و بختیاری در عرصه های مختلف نظیر دفاع مقدس، مقابله با گروهک های تروریستی، حفاظت از مرزهای شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق، درخشان است.

سردار علی محمد اکبری، با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد: حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند‌ آن از رسالت های اصلی سپاه می باشد .

وی،اادامه داد: سپاه در عرصه های مختلف نظیر علم و فناوری، سازندگی، محرومیت زدایی، دفاع مقدس، برقراری امنیت پایدار و ...،‌همواره در صحنه حضور داشته و دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد: امروز، بنده به همراه پاسداران سپاه استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری اعلام می داریم هرجایی انقلاب نیاز داشته باشد با روحیه انقلابی گری که در عمق جان تک تک پاسداران وجود دارد، آماده هستیم.

به گزارش بسیج، مولودیه خوانی، اجرای سرود، تجلیل از پاسداران نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، از دیگر بخش های مراسم بزرگداشت سوم شعبان، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد بود.

ارسال نظرات