برگزاری جشن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با معرفی پاسداران برتر مازندران در سپاه کربلا/ تصویری

جشن اعیاد شعبانیه همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه کربلا در مجتمع غدیر این سپاه در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جشن اعیاد شعبانیه همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه کربلا در مجتمع غدیر این سپاه در ساری برگزار شد.

مراسم جشن اعیاد دهه اول ماه شعبان و به یمن میلاد سراسر نور امام حسین(ع) روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز و میلاد امام زین العابدین(ع) در ستاد سپاه کربلا با قرائت قرآن برادر حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات آغاز و با نوازندگی گروه سپاه با اجرای سرود جمهوری اسلامی و موسیقی های جشن میلاد ادامه پیدا کرد.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا به عنوان سخنران برنامه در ابتدا لباس سپاه را مقدس دانست و با استناد به روایتی از آیه الله مدنی که همواره در میادین جبهه های حق علیه کفر با لباس سپاه وارد می شد گفت: محافظین امام زمان(عج) را در حالی مشاهده کردم که لباس سپاهبر تن داشتند لذا این را مقدس می دانم و پوشیدنش را افتخار.

در بخش دیگر برنامه، از پاسداران( پاسداران، سربازان ، خواهران پاسدار و بسیجیان) نمونه رده های سپاه کربلا با اهداء لوح یاد بود تقدیر به عمل آمد.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار