خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص امضای سند 2030، گفت: امضای این سند در حال حاضر در مرحله اجرای برون سازی قرار دارد که به منزله واگذار کردن تربیت معلم و واگذاری تربیت نسل به دیگران طبق خواسته بیگانگان و دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی امروز در همایش «معلم، بصیرت و مشارکت مردمی» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و مصادف شدن سالروز شهادت استاد مطهری با این اعیاد اظهار داشت: این روز به نام هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم و بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت معلم به معنای واقعی کلمه آثار بسیار مثبتی را بر فرهنگ جامعه و بر تعلیم و تربیت می گذارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز همه باید تکریم معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند؛ معلمی تأثیرگذاری روند تاریخی و مرزبندی فرهنگی یک ملت است، اگر متناسب با مقام معلم درست عمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز معلم باید به وظیفه اش درست عمل کند، افزود: تمام افرادی که در هر کدام از مراتب اجتماعی قرار دارند، جوامع خود را مدیون معلم می دانند و این برای معلم احساس شرف و کرامت و بزرگی می آورد.

سیاهوشی تأکید کرد: ما در بسیج فرهنگیان نسبت به معلم دو وظیفه داریم: یکی وظیفه عمومی که همه موظف به احترام به او هستیم و دیگری وظیفه اختصاصی که وظیفه بسیج حفظ ارزشها است.

وی با بیان اینکه معلم به عنوان یک ارزش باید مورد احترام قرار بگیرد، تصریح کرد: در بسیج فرهنگیان همواره دنبال حقوق حقه معلمین بوده و هستیم و بارها گفته‌ایم که به معلم توجه ویژه‌ای باید صورت بگیرد و این گفته اسلام، پیامبر(ص) و رهبری است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: ما در بسیج فرهنگیان به عنوان یک خدمتگزار همواره دنبال حقوق حقه معلمین هستیم و این را مطالبه می کنیم.

وی با بیان اینکه عدم توجه به معیشت او و دادن وعده های عملی نشده حفظ احترام به منزلت معلم نیست، عنوان کرد: فایده صندوق ذخیره فرهنگیان نه تنها توجه به حقوق معلم نیست بلکه تجاوز به حقوق او است.

سیاهوشی در خصوص بی توجهی و تعلل در اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت: بی توجهی و تعلل در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در این سند به معیشت و منزلت معلم توجه لازم و کافی شده است مغایر با حفظ شأن معلم است.

وی در خصوص امضای سند 2030، خاطرنشان کرد: امضای این سند در حال حاضر در مرحله اجرای برون سازی قرار دارد که به منزله واگذار کردن تربیت معلم و واگذاری تربیت نسل به دیگران طبق خواسته بیگانگان و دشمنان که این نه تنها حفظ شأن معلم نیست بلکه دقیقا در مقابل حفظ شأن معلم قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ما به عنوان مسئول و خدمتگزار مطالبه گر حقوق حقه معلمین هستیم و در بسیج فرهنگیان انجام وظیفه می کنیم و مطالبه حقوق آنان از مهمترین اولویت های کاری ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات