فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
در 8 سال دفاع مقدس تجهیزات جنگی کشور در مقابل دشمن بسیار ضعیف بود، اما ایمان و جهاد مردم موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز نبرد باشد.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در همایش روز بسیج کارگر، با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس، سخن رهبر کبیر انقلاب موجب اتکا به توان داخل برای شکست دشمن شد، گفت: همانطور که عملیات های مختلف با سخنان صریح رهبر معظم انقلاب با پیروزی پشت سر گذاشته شد، امروز نیز برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به توانایی های داخلی تکیه کنیم.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه دشمن قصد دارد مردم را ناامید کند، افزود: این هدف دشمن برای ناامید شدن از انقلاب و نظام بی ثمر بوده و با بصیرت مردم نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به ظرفیت های داخلی کشور را برای توسعه بالا اظهار داشت: مطابق رهنمودهای رهبری باید برای تحقق اهداف اقتصادی و توسعه ای به ظرفیت داخلی تکیه کرد و این موضوع به کاندیداهای ریاست جمهوری نیز اعلام شده است. البته این رویکرد همچون زمان 8 سال دفاع مقدس موجب خواهد شد دشمنان انقلاب و نظام با شکست مواجه شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس نظام اسلامی بر قدرت های جهانی فائق آمد، خاطر نشان کرد: دلیل این پیروزی حضور ملت ایران در عرصه جهاد و دفاع مقدس بود. به طوری که جمهوری اسلامی با اتکا به ظرفیت های مردمی توانست بر قدرت های جهانی مسلط شود و امروز تبدیل به یکی از قدرت های منطقه ای و جهانی شده است.

سردار کرمی الگوگیری اقتصاد مقاومتی از شرایط دفاع مقدس را خواستار شد و تاکید کرد: در 8 سال دفاع مقدس تجهیزات جنگی کشور در مقابل دشمن بسیار ضعیف بود، اما ایمان و جهاد مردم موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز نبرد باشد.

ارسال نظرات