متاسفانه به دلیل بارش تگرگ،بارندگی و وقوع سیل، خساراتی به برخی از روستاهای شهرستان خدابنده وارد شده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۸۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در ستاد بحران شهرستان خدابنده گفت: باید اقدامات لازم و موثری برای امدادرسانی به روستاهای آسیب‌دیده شهرستان خدابنده انجام‌ شود که در این راستا ضروری است مسئولین به درستی بحران های موجود را شناسایی و مدیریت نمایند.

جواد رحمتی افزود: متاسفانه به دلیل بارش تگرگ،بارندگی و وقوع سیل، خساراتی به برخی از روستاهای شهرستان خدابنده وارد شده است.

وی در ادامه اظهار داشت:همه دستگاه های اجرایی بر اساس قانون، موظف هستند همکاری مطلوبی با شورای مدیریت بحران داشته باشند و امکانات لازم را برای مردم مناطق آسیب دیده فراهم نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: با ارائه طرح جامع برای مدیریت بحران،هر دستگاهی باید در جهت حوزه کاری خود، نسبت به پاک سازی راه های روستایی، آوار برداری و جمع نمودن نخاله ها و شناسایی نقاطی که نیازمند اصلاح و مرمت است، اقدامات اساسی انجام دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: در صورت گسترش بحران و خسارت های سنگین، دولت اعتبارات و کمک های بلاعوضی را برای استان ها در نظر گرفته که در این راستا مسئولین موظف هستند گزارش های اولیه و میزان خسارت های وارده به مناطق را به صورت دقیق و مشخص اعلام کنند.

ارسال نظرات