مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

سیل‌زدگی‌های دیروز خسارت جسمانی نداشت

خوشبختانه سیل‌زدگی‌های دیروز خسارت جسمانی نداشت و نیز همه نیازها به صورت مستمر احصا می‌شود تا نیروهای امداد و نجات در اختیار مردم قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در اثر بارندگی‌های دیروز چند روستا در شهرستان خدابنده و یک روستا در ماه‌نشان دچار آب‌گرفتی شدند ولی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان و شهرستان‌های مذکور بلافاصله در محل حاضر شده و مشغول به امدادرسانی شدند.

شهرام میرزایی افزود: عصر دیروز 4 منزل از روستای خانیاک از توابع بخش انگوران دچار آبگرفتگی شده بود ولی خوشبختانه نیروهای هلال‌احمر علاوه بر توزیع اقلام غذایی بین این 4 خانوار، تا پاسی از شب آب جمع‌آوری شده را تخلیه کردند.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: روستاهای زاغه‌لو، گل‌تپه، حسین‌آباد، گوجه ییلاق و سازین از توابع شهرستان خدابنده نیز در اثر بارندگی‌های عصر دیروز دچار آبگرفتی و خسارت شد و تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر بلافاصله آب‌های جمع شده را تخلیه کردند و خدمات لازم را ارائه دادند.

میرزایی با بیان اینکه عصر دیروز 13 تیم عملیاتی از خدابنده و ماه‌نشان در امدادرسانی به سیل‌زدگان حضور داشتند، خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر عصر دیروز با سه دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی کمک‌دار و یک دستگاه خودروی نجات به مناطق سیل‌زده اعزام شده بودند. این در حالی است که سایر ادارات نیز دو دستگاه خودروی کمک‌دار برای امدادرسانی در اختیار جمعیت قرار دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان یادآور شد : خوشبختانه سیل‌زدگی‌های دیروز خسارت جسمانی نداشت. هم‌اکنون نیز همه نیازها به صورت مستمر احصا می‌شود تا نیروهای امداد و نجات در اختیار مردم قرار دهند.

ارسال نظرات