حجت الاسلام سید روح الله میر فخرالدین با صدور پیامی سوم شعبان ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و میلاد با سعادت قمربنی هاشم ابوالفضل العباس روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) را به همه بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۱۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، "حجت الاسلام سید روح الله میر فخرالدین" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با صدور پیامی سوم شعبان ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلم و روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت قمربنی هاشم ابوالفضل العباس روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) را به همه بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

سوم شعبان به نام روز پاسدار برگزیده شده است. روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی، روز تولد بزرگ پاسداری که با خون خود و فرزندان و یارانش، اسلام و مکتب را زنده کرد؛ مکتبی که نزدیک بود با کجروی های تفاله جاهلیت و برنامه های حساب شده همراه با شعارهای کفرآمیز، کم رنگ شود. البته اراده خدای بزرگ بر آن بوده و هست که اسلام رهایی بخش و قرآن هدایتگر را جاوید نگه دارد. در این دوران سیاه بود که امام حسین علیه السلام ، آن عصاره نبوت و یادگار ولایت، جان خود و عزیزانش را فدای عقیده خویش نمود تا در امتداد تاریخ، خون پاک او بجوشد و دین خدا را آبیاری کند. سلام و صلوات خداوند بر روان پاک آن حضرت و خاندان و یاران باوفایش که ما را از ظلمت جاهلیت به نور اسلام هدایت فرمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با بیان اینکه پاسدار آرمان بزرگ و مقدسی داردگفت : پاسدار آرمان بزرگ و مقدسی داردو این آرمان، حفظ و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله برپا شده و مدعی تحقق آن در جهان امروزی است و البته دامنه این آرمان، تا حکومت عدل جهانی امام عصر(عج) نیز گسترده شده است. ایثار و فداکاری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلام و دستآوردها و اصول آن، آرمانی است که پاسدار با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خواسته اصلی خود قرار داده است. از این نگاه، پاسدار، حسینی و عاشورایی است و همواره آماده حفظ این نظام و حکومت اسلامی و فداکاری و جانفشانی در راه آن است.

بزرگ پاسدار انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله در معرفی پاسدار نمونه و الگوی راستین به جهانیان فرمودند: «همواره باید به خاطر داشته باشیم که می بایست در صحنه نبرد با تمایلات نفسانی که همان جهاد اکبر است پیروز باشیم تا نمونه و الگوی راستین پاسدار انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم»

پاسداران با اقتدا به سید الشهداء، بزرگ پاسدار اسلام و قرآن، نمونه و مثالی گویا و عینی برای کلام نورانی امیر بیان حضرت علی علیه السلام هستند که در نامه پنجاه و سوم نهج البلاغه، خطاب به سردار شجاع خویش، مالک اشترنخعی می نویسد: «لشکریان، به فرمان خدا دژ مردم، زینت زمامداران و عزت دین در راه های امنیت هستند. حفظ ملت فقط در سایه لشکریان است».

وی در پایان با تاکید بر حضور پاسداران در خط مقدم مقابله با دشمنان نظام اسلامی و آمادگی کامل سپاه پاسداران برای ناکام گذاشتن توطئه گران، خاطرنشان کرد: آنچه دشمن را به زانو در آورده، فرهنگ عاشورایی و عمل حسینی است و فرهنگ شهادت که با نام مقدس امام حسین(ع) عجین شده، همان چیزی است که دشمن از آن واهمه دارد و می خواهد آن را از ما بگیرد، اما با لطف و عنایت حق تعالی، همانطور که عاشورا در تاریخ ماندگار شد و برکاتش روز افزون است، عشاق آن حضرت سرنوشت عالم را رقم خواهند زد.

اینجانب میلاد خجسته پاسدار اسلام حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام وروز پاسدار و ولادت بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس وروز جانباز و میلاد سید الساجدین حضرت امام زین العابدین علیه السلام را به محضر بقیته الله الاعظم و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و بر همه پاسداران وبسیجیان و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان بهاباد تبریک عرض می نمایم

والسلا م

حجت الاسلام سید روح الله میر فخر الدین – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد

ارسال نظرات