خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان؛
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه در تمامی عرصه ها حضور پیدا کرده است و توانسته ایفای نقش نماید.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در مراسمی که با حضور پاسداران و نیروهای وظیفه ی ستاد سپاه نینوا بمناسبت ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در حسینیه ی این ستاد برگزار شد ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور صیانت از انقلاب ودستاوردهای آن تشکیل شد و در عصر امام خمینی (ره) و دوران زعامت و امامت مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف به خوبی درخشید.

وی افزود: انتخاب روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار به این معنی و مفهوم است که منشور پاسداری با فکر و هدف و مقصد امام حسین(ع) گره خورده و به همین خاطر ضرورت خاصی دارد تا در چنین مجموعه ای فکر و شخصیت و سیره اباعبدالله الحسین بیشتر مورد توجه و تاکید قرار بگیرد ، چرا که اباعبدالله الحسین برای دنیا و کار های دنیا حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: سیدالشهداء برای حفاظت از دین و اسلام کوتاهی نکردند و سپاه پاسداران با درس آموزی از حماسه حسینی همواره برای حفظ حکومت اسلامی و انقلاب تلاش می‌کند.

حجت الاسلام رعایتی بیان داشت: پاسداران عزیز در طول 38 سال عمر بابرکت انقلاب به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند، جانانه جنگیدند و مجاهدت کردند و به‌حق شایسته این کلام نورانی امیرمؤمنان شدند که فرموده است " بهترین انسان‌ها کسی است که خودش را وقف در راه خدا نموده و با دشمنان مجاهده کند.

وی با بیان اینکه سپاه در تمامی عرصه ها حضور پیدا کرده است و توانسته ایفای نقش نماید، گفت: با حضور نیروهای سپاه در سوریه و عراق ما شاهد خنثی شدن تهدیدات خطرناک بوده ایم و این نه تنها برای جمهوری اسلامی تولید بازدارندگی کرده است بلکه کشورهای منطقه را هم از دست این تروریسم کور و وحشیانه نجات داده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها