سردار آقاخانی در مسجد ولایت:

نظارت مردم بر عملکرد کاندیدا؛قدم بعدی انتخاب اصلح

شب گذشته جلسه روشنگری با موضوع انتخاب اصلح و آسیب های انتخابات به همت حوزه والعادیات از ناحیه روح الله یزد در مسجد ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۲۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛شب گذشته جلسه روشنگری با موضوع انتخاب اصلح و آسیب های انتخاباتبا حضور سردار آقاخانی به همت حوزه والعادیات در مسجد ولایت برگزار شد.

وی در ابتدا با نگاهی به تاریخ ارزش این انقلاب را تبیین و روشن کرد.

آقاخانی در ادامه گفت:ما در مسیری قدم گذاشته ایم که ثمره تلاش ۱۲۴هزار پیامبرودرنهایتتکمیلکنندهاینشریعتپیامبراکرم(ص) استکه امام خمینی دوباره آنرا زنده کردند.

وی ادامه داد:در طول تاریخ هیچ کدام از ایمه و صاحبان شریعت بیش از ۴ سال فرصت حکومت و پیشبرد اهدافشان نداشتند تا اینکه سال ۵۷ انقلاب ما رقم خورد و حالا به ۴۰ سالگی نزدیک میشود.

آقاخانی در ادامه به بررسی آسیب های مشکل ساز برای انقلاب اسلامی و شاخصه های گفتمان هایامامخمینیپرداختوگفت:اولینشاخصهسادهزیستیاست که امام لازمه حرکت در مسیر انقلاب بویژه برای مسوولین را ساده زیستی میدانند.

وی ادامه داد:در ظول تاریخ هم مشاهده شده است کهشخصیت هایی با جایگاه هایی رفیع نتوانستند در مسیر بمانند و بار روی دوش خود را به منزل برسانند که یکی از دلایل آن دلبستگی به دنیا بوده که زمینه لغزش آنها شده است.

آقاخانی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درمورد مذاکره با آمریکا گفت:همانطور که امام هم گفت تنها کسانی دراین مسیر تا انتها باما خواهند ماند که طعم فقر را چشیده باشند؛کسانی که دل به مهربانی آمریکا بستند و طعم لذت های دنیا در مزاق آنها شیرین آمده است نمیتوانند مسیر انقلاب را همراه کنند.

وی در ادامه به تبیین شاخصه دوم پرداخت و گفت:شاخصه دوم استکبارستیزی است که مولفه ایست که امام با این مولفه انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد.

وی ادامه داد:هرچقدر که به این شاخصه ضربه بخورد از گفتمان انقلاب دور خواهیم شد ولی متاسفانه میبینیم که چگونه بین آمریکای حال حاضر و آمریکای ۱۰ سال قبل فرق میگذارند و چشم امید به مهربانی انتظار پایبندی به عهد و اعتماد دارند.

آقاخانی در پایان ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسوولین گفت:همان طور که رهبری گفتنه ان و میگویند مشکلات اقتصادی ما قابل حل است و ما مشکل در مدیریت داریم و آقایان همه مشکلات را به تحریم ها گره میزنند.

وی گفت:دلیل تمامی این مشکلات مطالبه نکردن و باخواست نکردن ملت ماست.

ما در انتخاب مسوول برای جامعه مان تنها یک پله ازراه را برمیداربم و هنوز دوپله دیگر مانده است که شرعی و قانونی حق ما و برگردن ماست که آن را انجام نمیدهیم.

وی ادامه داد:اشتباه ما این است که بعداز انتخاب مسوول آنرا رها میکنیم،انتخاب فرد اصلح همه کار نیست ، قدم بعدی ما نظارت است و ما چونقدمدومرا فراموش کرده ایم خروجی بعضی از انتخابات مان شده کسانی که ابتدای مسیر را در جهت انقلاب و اهداف آن گام برداشتند ولی پس از مدتی از مسیر فاصله گرفته اند.


ارسال نظرات