با هدف تکریم و بزرگداشت زحمتکشان جامعه اسلامی، فرمانده حوزه مقاومت بسيج اداري و كارگري سپاه خوي در در گفتگوي خبري، برنامه های هفته بزرگداشت کار و کارگر در شهرستان خوي را تشريح كرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۵۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار طاها بقال نژاد در اين گفتگو با این عنوان که باید در جامعه اسلامی شان و منزلت کارگر حفظ شود افزود: طبق روایات رسیده از ائمه باید حق الزحمه کارگرقبل از خشک شدن عرق جبین داده شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج اداري و كارگري سپاه خوي افزود: متاسفانه این موضوع امروزه کمرنگ شده است و مسئولین و دولتمردان باید بیشتر به قشر کارگری بها بدهند، و سعی نمایند با تصویب ماده ای در قانون اساسی روایات رسیده از ائمه را در جامعه اسلامی نهادینه سازند.

وی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، گفت: امسال استمرار اقتصاد مقاومتی با رویکرد اشتغال و تولید، توجه به تولید داخلی، جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید کنندگان داخلی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و این نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت داخلی و جامعه کار و کارگری است.

بقال نژاد در ادامه ضمن برشمردن نقش کلیدی کارگران در عرصه اقتصاد و تولید خاطر نشان کرد: همايش تجليل از كارگران و كارفرمايان نمونه بسیجی و جانباز در همایش یادواره شهدای کارگر، ديدارو تجلیل از خانواده هاي كارگران شهيد، برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی و صنعتی، دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله برنامه هاي بزرگداشت هفته كار و كارگر و بسيج گارگري در شهرستان خوی خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته در کارخانه جات و واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی، پخش فیلم از فعالیت های تولیدی شرکت مبل وحضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و برپایی ایستگاه صلواتی در همین روز از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

بقال نژاد در پایان ضمن خداقوت و تقدیر از تلاشهای خالصانه و شبانه روزی کارگران از تهییه سالنامه فعالیتهای تولیدی و اقتصادی کارنجات تولیدی و صنعنتی در هفته کارگر خبر داد که با مشارکت معاونت روابط عمومی سپاه خوی صورت می پذیرد.

ارسال نظرات