مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا در آیین گرامیداشت میلام امام حسین(ع) و روز پاسدار در مسجد جامع عجب شیر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران منطق امام حسین(ع) را به عنوان منطق زندگی و جهاد قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، با اشاره به نامگذاری میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار گفت: این نامگذاری نشان دهنده عزت و عظمت سپاه و بیانگر رسالت سنگین و خطیراین نهاد مقدس در دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای مهم آن دارد .

وی با بیان فرمایشی از حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور نبود»، افزود: سپاه از آغاز تاسیس دارای خیر و برکات زیادی بوده و با گذشت زمان عمق اندیشه امام(ره) در تاسیس سپاه پاسداران بیشتر از گذشته آشکار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا عزت و اقتدار مکتب تشییع را در حال حاضر فوق العاده مطلوب وعالی ارزیابی و بیان کرد: امروز در سایه پایداری و مقاومت جمهوری اسلامی ایران قدرت نفوذ، الگودهی وتاثیرگذاری آن بیش از گذشته افزایش یافته است.

حجت الاسلام کاملی فر ترسیدن مسئولان از تهدید و تشر دشمنان را طبق نظر رهبر فرزانه انقلاب بازکردن دست دشمنان برای تجاوز و تعدی عنوان و اظهار داشت: ترس از تهدید دشمنان آن ها را برای تجاوز و حمله تشویق می کند.

وی بیان دفع سایه جنگ در سایه برجام را مضحک خواند وآن را نوعی توهین به نیروهای مسلح، شهدای مدافع حرم و ملت بزرگ ایران دانشت و تصریح کرد: برجام حتی نتوانسته از خودش محافظت کند و چیزی که سایه جنگ را دفع کرده حضور نیروهای مسلح مقتدر و حمایت بی بدیل مردم از نظام اسلامی است.

ارسال نظرات