خبرهای داغ:

فرمانده سپاه کلیبر به عملیاتی کردن اوامر رهبری تاکید کرد

فرمانده سپاه کلیبر در جمع مدیران و فرماندهان حوزه خاتم الانبیا به عملیاتی کردن اوامر رهبر فرزانه انقلاب و جامه عمل پوشاندن به شعار سال در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: خداوند متعال راز ماندگاری ملت ها و اقوام را در طول تاریخ استقامت دانسته و امروزه انقلاب اسلامی با تکیه بر حق و عدالت و به عنوان جریانی مستقل در دنیا حاکم است.

وی در ادامه سه ضلع جبهه حق را رهبری الهی، شریعت و کتاب و مردم برشمرد و اظهار داشت: هر سه مورد در جبهه حق انقلاب اسلامی وجود دارد و اگر بسیجیان ما با تکیه بر امر ولی فقیه در مرحله اول دفاع از کشور و نظام را سر لوحه کار خود قرار داده و دفاع از کشور را به منزله دفاع از اسلام قلمداد کنند مسلما شهادت در راه اسلام را به عنوان بهترین نتیجه و پاداش قبول کرده و در مقابل دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب تسلیم نخواهند شد.

فرمانده سپاه کلیبر در ادامه اشاره ای هم به انتخابات پیش رو داشت و بیان کرد: انتخابات سرنوشت کشورو مردم را در طول چهار سال تعیین می کند ومی توان با انتخاب درست سنگرهای نظام را مستحکم کرد واگر انتخاب نادرست باشد روزنه نفوذ دشمنان فراهم خواهد شد و بنا به فرمایش رهبری حضور حداکثری و انتخاب اصلح از مهم ترین ماموریت هاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها