سپاه نه تنها خود سنگرنشين انقلاب و اسلام بلكه مظهر دفاع انقلابى مردم و سازمان دهنده بسيج و نيروى بى‏كران مردمى در پاسدارى از اسلام و اركان انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۷۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) گفت : سپاه پاسداران همواره موجب افتخار و سربلندی نظام مقدس و ولایت امر هستند .

سرهنگ عباسی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) بر همه سبزپوشان حسینی خاطرنشان کرد : پاسداران انقلاب در برهه های حساس و مقاطع مختلف انقلاب در کنار رهبری از بذل جان دربغ نورزیدند .

وی در ادامه اظهار داشت : پاسداران ولایتمدار انقلاب اسلامی بيش از همه آحاد جامعه دلسوز و وفادار انقلاب بايد به اقتضاء پاسدارى و آفات و آسيب‏هايى كه آن را تهديد مى‏كند عنايت و اهتمام داشته باشند و به قول حضرت امام «از پاسدارى، پاسدارى كنند». و اين همان مطلبى است كه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبرى (دام‏ظله‏العالى) همواره نسبت‏به آن تأكيد و سفارش كرده و فرزندان انقلابى و سپاهى خود را به آن توجه و هشدار داده‏اند و مى‏دهند. دور از واقع نيست اگر بگوييم بيشترين سخنان رهبرى انقلاب و فرماندهى كل قوا در مواجهه و ديدار با اين عزيزان، بيدار باش و هشيارى در برابر آسيبهايى است كه ممكن است سپاه و بسيج و حاضران در اين نهاد را تهديد كند

سرهنگ عباسی در پایان اظهار داشت: فلسفه وجودى سپاه حفاظت و پاسدارى از اسلام و انقلاب و مقابله با هرگونه تهديد و تهاجمى است كه متوجه انقلاب، نظام و اركان آن گردد.

جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) تصریح کرد: سپاه نه تنها خود سنگرنشين انقلاب و اسلام بلكه مظهر دفاع انقلابى مردم و سازمان دهنده بسيج و نيروى بى‏كران مردمى در پاسدارى از اسلام و اركان انقلاب است.

ارسال نظرات