مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان:

تجمل گرایی و دنياگرايى از نقشه‏ هاى دشمنان براى جمهورى اسلامى است

يكى از مهم‏ترين نقشه‏ هاى دشمنان تضعيف و از كار انداختن توان نيروهاى سنگر نشين انقلاب، گرفتار كردن آنان در باتلاق تجملات و دنياگرايى است.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) که مصادف با روز پاسداراست، در جمع کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان گفت: پاسداران باید سعی کنند پاسدار شایسته ای برای مقام عظمای ولایت باشند .

حجت الاسلام نجفی افزود: سپاه پاسدارن در آتش خون و از بطن انقلاب روییده است و به حق پاسداران نهاد مقدس و از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشهای الهی و نظام مقدس جمهموری اسلامی بوده و خواهد بود .

وی در ادامه اظهار داشت: همانطور که پاسداران در صدر اسلام در عصر پیامبر(ص) حافظ و نگهبان بودند و در رکاب ولایت و رهبری گام برمی داشتند و به ترویج معروف می پرداختند و ناهی منکر بودند و پاسداران انقلاب نیز چون آنها درخشیدند .

حجت الاسلام نجفی به فرموده امام خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: که من از سپاه راضى هستم و به هيچ وجه نظرم از شما بر نمى‏گردد، اگر سپاه نبود كشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسيار عزير و گرامى مى‏دارم چشم من به شماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درتیپ در پایان در جمع کارکنان تیپ در جشن میلاد امام حسین(ع) گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامى براى حفاظت و پاسدارى از انقلاب به وجود آمده و همواره در انجام اين مأموريت پيروز و موفق بوده است.

حجت الاسلام نجفیخاطر نشان ساخت: براى تداوم نقش پاسدارى از انقلاب بايد آسيب‏ها و آفت‏هايى كه قدرت پاسدارى را تهديد مى‏كنند شناخته شوند و راهكارهاى عملى آن اجرايى گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: يكى از مهم‏ترين نقشه‏هاى دشمنان براى به تحليل‏برى بنيه جمهورى اسلامى و تضعيف و از كار انداختن توان نيروهاى سنگر نشين انقلاب، گرفتار كردن آنان در باتلاق تجملات و دنياگرايى است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار