مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر نظارت میدانی اماکن ورزشی و برخورد با مدارس غیر قانونی فوتبال در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۲۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
محمدتقی علوی گفت: تعداد زیادی اماکن و باشگاه ورزشی در برخورد با مدارس غیر قانونی فوتبالکهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند که برخی از آنها فاقد مجوز فعالیت هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه حدود 270 باشگاه ورزشی خصوصی در استان فعالیت دارند افزود: پروانه فعالیت 114 باشگاه به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات باطل شده است.
علوی توجه و عمل به قوانین و مقررات ورزشی در اماکن ورزشی را از موارد مهم و مورد توجه مسئولان ورزش استان عنوان کرد و افزود: اجازه نمی‌دهیم کسی به نام ورزش باعث اختلال و یا بی‌نظمی در این حوزه شود.
وی ادامه داد: هر چند اولویت و سیاست ما حمایت از ورزش و ورزشکاران است اما باید ورزشکاران و مسئولان باشگاه‌ها نیز برای اجرای نظم و رعایت قوانین مربوطه دقت و همت کافی داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نظارت و بازرسی مداوم و مستمر از باشگاه‌های ورزشی به خصوص باشگاه‌های خصوصی را امری ضروری دانست و بر نظارت و بازرسی‌های میدانی مسئولان از اماکن ورزشی در استان تاکید کرد.
علوی در ادامه به فعالیت باشگاه‌ها و مدارس فوتبال در استان اشاره کرد و گفت: از 15 باشگاه و مدرسه فوتبال در شهر یاسوج تنها دو باشگاه مجوز فعالیت دارند و مابقی شرایط لازم برای فعالیت را ندارند.
وی توجه و تلاش برای پویایی و شکوفایی استعدادها و نخبگان فوتبال به خصوص در سنین پایین را از موارد مورد توجه مسئولان ورزشی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعطیلات دانش‌آموزان، مدارس فوتبال قانونی را در حد توان هدایت و حمایت خواهیم کرد.
ارسال نظرات