نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

افزایش مستمری مددجویان بیانگر آمادگی مجلس در حمایت از محرومان است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با تصویب افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی آمادگی خود را برای کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۳۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در کمک به محرومان بارز و قابل تقدیر است، گفت: مهم‌ترین اقدام کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

وی کمیته امداد را در ایجاد مشاغل خانگی الگوی موفقی برای کشور بیان کرد و گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به مددجویان داشته و آمادگی خود را برای هرگونه تعامل و همکاری با کمیته امداد اعلام می کنند.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد همکاری و تعامل با همه بخش‌ها در رفع مشکلات مددجویان است و امیدواریم با افزایش تعاملات شاهد همکاری‌های بیشتر در خصوص تامین نیازمندی‌های افراد تحت حمایت باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان مرکزی 3000 خانواده فاقد مسکن هستند، گفت: بیش از 50 درصد از سبد هزینه خانواده‌های محروم متاسفانه به بخش مسکن تعلق دارد و اگر بتوانیم مشکل مسکن را حل کنیم، قدم بزرگی در راستای توانمندسازی مددجویان برداشته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال، کمیته امداد سال گذشته با ایجاد بیش از دو هزارو 700 شغل رتبه اول را در بین دستگاه‌های اجرایی کسب کرد و در سال جاری نیز مهم‌ترین اقدام این نهاد ایجاد اشتغال است و امیدواریم بانک‌های عامل نیز همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار