فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح‌الله:

دشمنان نظام اسلامی با تخریب جایگاه معنوی سپاه به دنبال آمال خود هستند

فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح‌الله گفت: دشمنان خیال می‌کنند با تخریب جایگاه معنوی سپاه می‌توانند به آمال شیطانی خود دست یازند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۴۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار داودآبادی فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در مراسم روز پاسدار و میلاد باسعادت امام حسین(ع) که در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ‌ویژه میلاد مسعود سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) بر تمامی شیعیان به‌ویژه پاسداران و سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران گفت: سوم شعبان سالروز میلاد خجسته مولودی است که در پاسداری از حریم اسلام و قرآن سر از پا نشناخت و با تقدیم 72 ستاره نورانی، آسمان تاریک تاریخ را روشنایی بخشید.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری سوم شعبان به نام روز پاسدار از سوی حضرت امام خمینی(ره) گفت: به اعتبار همین پاسداری و صیانت از احکام نورانی اسلام ناب محمدی(ص) با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) این روز خجسته، روز پاسدار نامیده شد.

فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با این الگوسازی خواستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبزپوشان و پاسداران ترسیم کنند و این چیزی نبود جز این‌که سرنوشت مدافعان ولایت و اسلام به سرنوشت عاشورائیان گره‌خورده است.

سرهنگ پاسدار داودآبادی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با همین افتخار از بدو تشکیل تا امروز در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، فناوری و سازندگی در مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های بی‌شمار استکبار جهانی و صهیونیستی علیرغم تقدیم هزاران شهید گلگون‌کفن لحظه‌ای غفلت نکرده و دشمنان قسم ‌خورده نظام اسلامی را با شکست مفتضحانه مواجه ساخته است.

وی افزود: امروز اگر استکبار جهانی و صهیونیسم با توسل به رسانه‌های فراگیرشان تلاش می‌کنند با راه‌اندازی پروژه سپاه هراسی، چهره نورانی سپاه را مخدوش سازند، ریشه در کینه دیرینه‌ای دارد که نتوانسته‌اند به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود در تمام حوزه‌ها نائل شوند و خیال می‌کنند با تخریب جایگاه معنوی سپاه می‌توانند به آمال شیطانی خود دست یازند.

سرهنگ پاسدار داودآبادی خاطرنشان کرد: دشمن به‌خوبی دریافته است که نقشه راه سپاه، کربلاست و شهادت غایت آمال پاسدارانی است که با سالار شهیدان پیوندی ناگسستنی در دفاع از حریم ولایت بسته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات