فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه کارگران در همه دوران‌های انقلاب اسلامی در سنگر تولید و اقتصاد حضور داشته‌اندف گفت: نقش بسیج کارگری در تحقق شعار اقتصادمقاومتی بی‌بدیل است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۴۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در همایش بسیج کارگری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد با تاکید بر اینکه نقش کارگران بسیجی در حوزه تولید و اقتصاد کشور ارتقای عملکرد و افزایش تولید و اشتغال است، گفت: پیشگامی بسیجیان در عرصه تولید و اشتغال امری مهم است که باید با اقدامات مناسب و کاربردی محقق شود و با همکاری مناسب با صنعتگران و بسیجیان در راستای ارتقای تولید کشور گام برداریم.

وی کارگران و صنعتگران را رزمندگان عرصه تولید دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس کارگران نیز نقش خود را در دفاع از اسلام و انقلاب به خوبی ایفا کردند و این مسئولیت را هم با حضور خود در جبهه‌های نبرد و هم با حضور در کارخانجات و واحدهای تولیدی به منظور پشتیبانی از جبهه‌ها به منصه ظهور رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امروزه هم در جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام اسلامی رقم زده است نقش کارگران بسیار پررنگ است تا در جبهه اقتصادی به مانند عرصه جنگ سخت و نظامی که دشمن را مغلوب کردند در عرصه اقتصاد، کار و تولید نقش آفرین باشند.

پاسدار رضایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هدف دشمن در جنگ اقتصادی فشار بر ملت ایران است از این‌رو دشمنان ما در این زمینه اهداف بسیاری دارند و در راستای تحقق اهدافشان در حال تنطیم و تدوین برنامه‌های متعددی هستند.

وی با اشاره به اینکه کلانشهر اراک 100 شهید را در قشر بسیج کرگری تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: امیدواریم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین است بتوانیم با همکاری و تعامل با صنعتگران بخش عمده‌ای از خواسته‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را در زمینه تحقق اقتصادمقاومتی و ایجاد تولید و اشتغال عملیاتی کینم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: ما از بسیج کارگری همان انتظاری را داریم که از بسیج مساجد داریم. بسیج کارگری باید در عرصه تولید باید پیشتاز باشد و در این صورت می‌توانیم پایگاه بسیج یک واحد صنعتی را فعال بدانیم. به واقع ملاک فعالیت پایگاه بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی ارتقاء سطح تولیدات یک مجموعه است که باید این امر محقق شود.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی استان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: در سالی که مقام معظم رهبری از ما تولید و اشتغال را انتظار دارند امیدواریم بتوانیم با مرتفع ساختن مشکلات واحدهای تولیدی استان که بخشی از آن‌ها رفع شده و مشکلات برخی از واحدها نیز به گوش مسئولان رسانده شده استف این خواسته معظم له را محقق سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات