فرمانده سپاه ناحیه درگز:

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی خانواده‌هاست

فرمانده سپاه ناحیه درگز بیان داشت: دشمن تمرکز عجیبی بر روی رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای کرده است و قصد دارد با جنگ نرم خانواده‌ها را مورد استحاله فرهنگی قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۴۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ محمدرضا غفاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، در هنرستان دخترانه حضرت نرجس(ع) حاضر شد و با زبان صمیمانه با آنها به گفت‌وگو پرداخت.
 
وی اظهار داشت: آرمان شهدا و انقلاب اسلامی هر دو از دین مبین اسلام نشات گرفته است.
 
غفاری با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این نظام هستند، گفت: دانش‌آموزان امروز ما مسئولان فردای این انقلاب اسلامی هستند؛ بنابراین باید آنها قدر خود را بدانند.
 
وی افزود: دشمن از راه‌های مختلف درصدد است که بین آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی با اهداف دانش‌آموزان فاصله بیاندازد و مانع از ادامه راه شهدا توسط دانش‌آموزان شوند.
 
غفاری ضمن اشاره به نقاط مشترک شهدا خاطر نشان کرد: در تمام وصایای شهدا، آنان همواره بر حفظ انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه تاکید کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: شهدا با این ویژگی‌های آرمانی در دل خانواده‌ها پا به این عرصه گذاشتند و اگر همراهی خانواده‌های آنان نبود شاید آنها در این عرصه موفق نمی‌شدند.
 
فرمانده سپاه درگز با تاکید به مسئله فرهنگ گفت: از این‌رو دشمن تمرکز عجیبی بر روی رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای کرده است و قصد دارد با جنگ نرم خانواده‌ها را مورد استحاله فرهنگی قرار دهد و مانع از شکل‌گیری نسل‌های آرمانی و انقلابی شوند.
 
وی افزود: به این منظور آنها شرایطی را به وجود آورده‌اند که بیش از ۱۸هزار شبکه ماهواره‌ای در ایران قابل دریافت باشد تا به اهداف خود دست یابند.
 
غفاری گفت: اگر شهدا و فرهنگ شهادت نبود کشور ما مانند کشورهای یمن، سوریه، عراق، افغانستان و کشورهای جنگ زده می‌شد.
 
وی ادامه داد: امروز وظیفه ماست که با استفاده از هر ابزاری که داریم شهدا را بشناسیم، به دیگران معرفی کنیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار