مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان در گفت‎‌وگو با «بسیج»:

بیش از 110 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در سپاه فریمان برگزار می‌شود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحیه فریمان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بیش از 110 عنوان برنامه در شهرستان فریمان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۵۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
حجت الاسلام علی‌اصغر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی اظهارکرد: برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه نیز با محوریت بصیرت و روشنگری برگزار می‌شود.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های مهم و شاخص این هفته پرداخت و بیان‌داشت: دیدار نیروهای پایور و مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مربیان و سرگروه‌های صالحین و قشر فرهنگی عضو کانون بسیج فرهنگیان با امام جمعه، برگزاری نشست حکمت مطهر،تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و سرگروه های برتر صالحین، اجرای مسابقات کتابخوانی با محوریت آثار شهید مطهری، جشنواره سراسری مسابقات وبلاگ نویسی پاره تن امام(ره) توسط دانشگاه پیام نور فریمان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته خواهدبود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار با علما و خانواده‌های شهدای فرهنگی، غبار روبی گلزار شهدا و حضور در نماز جمعه شهرستان را دیگر برنامه‌ها در این هفته برشمرد.

سلیمانی نواخته شدن زنگ سپاس معلم و برگزاری اردوهای عملی آمادگی دفاعی در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی، بازدید از منزل و موزه استاد مطهری(ره) را از دیگر برنامه های اجرایی نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریمان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد شهادت استاد شهیدمرتضی مطهری (ره) بیان کرد.

وی گفت: این برنامه ها از 9تا 18 اردیبهشت ماه سال جاری اجرا می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها