به مناسبت روز پاسدار،با حضور فرماندهی و جمعی از مسئولان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد از خانوده های جانبازان دیدار و از آنان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۶۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
سردار یداله بوعلی گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا ،جانبازان و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
 
وی در این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا و جانبازان فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
 
فرمانده ارشد نظامی استان در این دیدار ابراز کرد :حضور در منزل رزمندگان و جانبازان برای همه ما افنخار است و این حضور برای عرض تشکر به ایثارگرانی است که در راه حفظ انقلاب اسلامی خالصانه جان خود را تقدیم به انقلاب کردند.
 
 گفتنی است جانباز پاسدار محسن ارجمندی در سال 1390 با انفجار مین در ارتفاعات جاسوسان در درگیری با گروهک تروریستی پژاک از ناحیه هر دو چشم به درجه رفیع جانبازی در راه انقلاب اسلامی ایران نائل آمد و سید علی محمد قاسمی در سال 1364 به علت اثابت ترکش راکت جت های جنگنده در فاو جانباز قطع نخاع و هم اکنون از ویلچر استفاده می کند.
 
دیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازاندیدار و سرکشی فرمانده سپاه فتح از خانواده جانبازان
ارسال نظرات