خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

پاسداران امروز باید در سنگرهای جدید نقش آفرین باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود با بیان اینکه پاسداران در دوران دفاع مقدس با جهاد عاشورایی از جان خود گذشتند، گفت: پاسداران امروز باید در سنگرهای جدید در تداوم راه آن ها نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۶۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

حجت الاسلام عبداله موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: پاسداران امروز باید در سنگر سازندگی کشور، سنگر هشیاری در برابر توطئه های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه ها جنگ های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست آوردهای نظام به ویژه ولایت مطلقه فقیه نقش و صلابت خود را چون گذشته نشان دهند.

وی هفته پاسدار را فرصت مناسبی برای نشان دادن نقش پاسداران انقلاب اسلامی و اقتدای آن ها به سیدالشهدا(ع) دانست و اظهار داشت: پاسداران در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت­طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه­های مختلف به نبرد پرداختند.

حجت الاسلام عبداله موحدی به نقش سپاه پاسداران در عرصه های مختلف نوآوری نیز اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در این زمان، از نوآوری غافل نبوده است.

وی اضافه کرد: ساخت پل های شناور، بازسازی تسلیحات اسقاطی، طراحی برنامه های جدید و پیچیده در مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس و به دست آوردن دانش نظامی پیشرفته، ساخت تسلیحات نظامی دفاعی کم نظیر در جهان، از جمله نوآوری های سپاه پاسداران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود ادامه داد: این پیشرفت ها حاصل تلاش پاسداران نخبه است و باید حمایت از آن ها در این نهاد مقدس ادامه یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار