خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در یکی از ستاد های انتخاباتی در ایلام تاسف بار است و آن را به شدت محکوم می کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۸۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در همایش بزرگ روز پاسدار در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص)   گفت: این اقدام  موهن و شرم آور که به مقام شامخ  امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)   اهانت شد و موجب جریحه دار شدن قلوب مردم مومن و ولایت مدار ایران اسلامی و هر انسان آزاده ای شده، غیر قابل قبول است و باید با مسببین امر قاطعانه برخورد شود.

 

وی افزود: این اتفاق ادامه جریانی تعمدی است که  هر چند وقت یکبار در گوشه ای از کشور  و به هر بهانه ای به مقدسات و ارزش های اسلام و نظام اسلامی اهانت می شود  و همانطور که سال گذشته در قالب برنامه ای سخیف در دانشگاه رازی کرمانشاه به  ارزش های اسلامی و پیامبران الوالعظم (علیهم السلام) اهانت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: وظیفه همگانی است که در مقابل این جریان فاسد و معارض که قصد ضربه زدن به ارزش ها و مقدسات را دارند  همواره  هوشیار و مراقب باشند که از  ارزش ها و مقدسات خود حراست کنند و به چنین افرادی اجازه ندهند به راحتی به مقدسات اهانت کنند.

 

آیت الله علما افزود: البته از دستگاه های قضایی و امنیتی نیز انتظار می رود که برخوردی قاطع با این چنین اتفاقاتی داشته باشند که هرکسی به خود اجازه ندهد به این راحتی به مقدسات  و ارزش های ما - که هزاران نفر خون خود را برای حفاظت از آنها نثار کرده اند-  لگد مال کنند.

 

پاسداران رکن رکین کشور هستند

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پاسداران رکن رکین کشور و مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی ضمن تبریک ولادت حضرت سیدالشهدا (ع)  و حضرت ابوالفضل عباس (ع) گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  آنچنان  جان برکف در 8 سال دفاع مقدس و نیز بعد از جنگ ، از انقلاب و نظام مقدس اسلامی دفاع نمی کردند امروز شاهد چنین کشوری مقتدر و با عظمت نبودیم.

 

آیت الله علما  افزود: مقام پاسدار مقام بسیار بالایی است و همانطور که امام خمینی(ره)  فرموده اند «من احساس حقارت می کنم، وقتی با این چهره ها مواجه شوم» و این حرف را امام خمینی (ره)  در حالی فرموده اند که ابر قدرت‌های شرق و غرب را حقیر می شمردند.

 

وی تاکید کرد: دلیل اینکه مقام  پاسداران اینقدر  بالا بوده  این است که  همه کارهای آنها  در راه خداوند است و همانگونه که امام حسین (ع) می فرماید« کار در راه خداوند  از نماز نیز بالاتر است».

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاسداران در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات