مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک در جمع جوانان عاشورایی گفت: سعادت انسان در انس با خدا، قرآن،عترت و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛جلسه هفتگی هیات نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام اشکفتک و جشن عیدسعید مبعث در پایگاه بسیج ابوذر غفاری اشکفتک برگزار شد.

در این جلسه یوسف سلیمانی منفرد،مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک با تبریک عید مبعث پیرامون مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی(صلوات الله علیه وآله وسلم) به پیامبری به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: هدف بعثت انبیاء همان عبادت مخلصانه خداست که سعادت جاودانه انسان در آن است و همین عبادت مخلصانه است که بشر را جانشین خدا می کند.

مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: اقامه عدل و برپای حکومت الهی اسلامی ازدیگر اهداف بعثت است.

وی،به اهمیت نماز اول وقت اشاره کرد وگفت: جوانان و نوجوانان به اقامه نماز اول وقت ،تلاوت قرآن مجید بصورت روزانه و توجه به تفسیر و مفاهیم آیات قرائت شده اهمیت ویژه دهند که سعادت انسان در انس با خدا، قرآن،عترت و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مدیحه سرائی و مولودی خوانی، مسابقه سحاب رحمت و تقدیم 8 عدد کارت هدیه به افراد تیم پاسارگاد که در مسابقه طناب کشی از لحاظ اخلاقی به عنوان تیم برتر انتخاب شدند از دیگر برنامه های نوجوانان و جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام اشکفتک بود.

ارسال نظرات