معاون تربیت بدنی سپاه استان سمنان :

ساخت سوله های ورزشی در مناطق محروم استان در دستور کار است

معاون تربیت بدنی سپاه استان سمنان گفت: ساخت سوله های ورزشی در مناطق محروم استان در دستور کار است.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۰۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
محمد شوقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: طبق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید امر ورزش و سلامت، سپاه و بسیج استان سمنان در این راستا جهت ارتقای سطح ورزش بسیج نسبت به ساخت اماکن ورزشی با عنایت دست اندرکاران و پیگیری های انجام شده تعداد50سوله ورزشی در سطح استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: مهم ترین عامل کاربری این سوله ها ورزش های توپی و رزمی است.

معاون تربیت بدنی سپاه استان سمنان با بیان اینکه درگام اول  مبنی بر تآمین اعتبارنسبت ساخت و تکمیل اماکن ورزشی در مناطق مورد نیاز در سطح استان اقداماتی انجام شده است که این سوله ها با توجه به مصالح و امکانات به روز در دست ساخت است، بیان داشت: مهم ترین هدف ساخت این اماکن، ساخت سوله های ورزشی در مناطق محروم و فاقد سوله است.

شوقانی با اشاره به اینکه این اماکن ورزشی جهت استفاده و اولویت بسیجیان و عموم مردم عزیز استان است، اظهار داشت: از نظرکیفیت این سوله های ورزشی مجهز به امکانات جانبی، سقف سنگین و...است که در بعضی از اماکن ورزشی ساخت امکانات و تجهیزات مدنظر تربیت بدنی سپاه استان و در برنامه های آتی این معاونت قرارگرفته است.

وی ادامه داد: تقریبا30 درصد از سوله های ورزشی مجهز به وسایل و امکانات مورد نیاز است و مابقی مبنی بر تأمین اعتبار در سنوات آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معاون تربیت بدنی سپاه استان سمنان بیان داشت: استخر و سالن زیر مجموعه مجموعه ورزشی است که در نواحی سمنان، شاهرود، گرمسار و.. مورد استفاده ورزشکاران است كه با توجه به ارتباط و تعامل با سازمان ورزش بسیج جهت بهره برداری این اماکن اقدامات ساخت و تکمیل صورت پذیرفته است.

شوقانی گفت: برگزاری مسابقات کشوری، فعالیت بیشتر بسیجیان در امر ورزش، تأسیس باشگاه های مقاومت در سطح استان کمک بسزایی به سازماندهی ورزش بسیج کرده است.

وی بیان داشت: برنامه های ابلاغی بسیج در سراسراستان در سوله های صالحین و 9دی طبق سنوات گذشته برگزارشده است و امسال با بهره مندی از ظرفیت های موجود سالن های سپاه در استان برنامه های متنوع و مسابقات در این سوله ها برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی سپاه استان سمنان افزود: برنامه های استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش استان و با بکارگیری کارشناسان استعدادیابی برنامه های ورزشی در سال گذشته و امسال اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار