پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان بمناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز:

پاسداران، جانبازان و ایثارگران کشور سند افتخار کشورند

پاسداران، جانبازان و ایثارگران کشور هر یک، سند افتخار و ستاره پر فروغی بر تارک پر افتخار کشورند و یاد و خاطره دلیرمردی ها و جانفشانی های آنان بر جریده عالم ثبت و ماندگار شده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۳۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیام مشترک آیت اله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه زنجان و اسداله درویش امیری استاندار زنجان بمناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان المعظم که با میلاد پرنور امام حسین (ع) به نام روز پاسدار، میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) آغاز می شود، فرصت مبارکی است تا بار دیگر رشادت ها و دلاور مردیهای پاسداران سبز پوش، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی که هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در روزهای سازندگی پس از جنگ برای آبادانی میهن اسلامی فداکاری های فراوانی داشته اند، گرامی داشته شود.

امام حسین (ع) پاسدار بزرگ اسلام و حضرت ابوالفضل العباس جانباز دشت نینوا بهترین الگو و اسوه ایثار و فداکاری اند که با رشادت های آنان، سلحشوری های عاشوراییان در دل ها جاودانه شد.

پاسداران، جانبازان و ایثارگران کشور هر یک، سند افتخار و ستاره پر فروغی بر تارک پر افتخار کشورند و یاد و خاطره دلیرمردی ها و جانفشانی های آنان بر جریده عالم ثبت و ماندگار شده است.

لذا این ایام پر برکت را به تمامی خانواده های معظم شهدا، ملت سرافراز ایران، پاسداران سبز پوش، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و مقام معظم رهبری آیت اله العظمی خامنه ای جانباز سرفراز انقلاب تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تاکید بر ضرورت حفظ انسجام ملی و وحدت اسلامی حول محوریت آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب، امیدواریم پرچم پرافتخار ایران اسلامی عزیز همیشه بر قله های شکوه و عظمت در احتزاز بماند.

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسداله درویش امیری استاندار زنجان

https://goo.gl/30x61G

کانال اطلاع رسانی استانداری زنجان

@ZnNews

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان بمناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ آیت اله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیام مشترکی فرارسیدنیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان بمناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز

ارسال نظرات
آخرین اخبار