فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

آمریکایی ها به این انتخابات چشم طمع دوخته اند

آمریکایی ها به این انتخابات چشم طمع دوخته اند و در ایران بدنبال تحول اند، ماهم بدنبال تحول هستیم اما تحول ما به سمت اسلامی شدن کامل است.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۵۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ابهر همزمان با گرامیداشت مقام معلم، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، روز معلم، کارو کارگر، سالروز ولادت امام حسین (ع ) وروز پاسدار، روز ملی خلیج فارس و اعیاد شعبانیه و با تاکید براهمیت انتخابات پیش رو گفت: انتخابات هم در واقع عید است ،یک عید انقلاب که روز 22بهمن است ،در واقع این باز آفرینی انقلاب است چون انقلاب ما با تیر و تفنگ و این چیزها نبود، با حضور تن مردم در خیابانها بود ،مردم نه فقط با میلشان نه فقط با ارده شان نه فقط با احساس و عاطفه شان بلکه با جسمشان در عرصه ودر صحنه آمدند.

سرهنگ فروزنده با اشاره به تعبیر انتخابات به عید انتخابات افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: انقلاب اسلامی نظام بی پایه و رژیم پوسیده و وابسته پهلوی را ریشه کن کرد،و در واقع عید انتخابات تکرار شادمانی ملت جهت تعیین حق و حقوق حقه خودش می باشد،چرا که انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران و تجدید قوا و نیرو برای ملت است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: "ما یک جبهه ی وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم، جبههی وسیع دشمن از سردمداران رژیم صهیونیستی تا سردمداران دولت آمریکا، تا دیگر ایادی و عوامل استکبار جهانی، تا عوامل تکفیری، تا داعش؛ یعنی ببینید چه جبههی عظیمی است. یک طیف عظیم و نامتجانس؛ اینها همه دشمن نظام جمهوری اسلامیاند؛ [پس] یک جبههای وجود دارد ،خیلی کارها هم میتوانند بکنند، حملات تبلیغاتی میکنند، تمام این دستگاههای رسانههای دنیا در مشت اینها است. علیه جمهوری اسلامی هرچه دلشان میخواهد میپراکنند. امروز هم همان دشمنی ها است؛ امروز هم شما اگرچنانچه به لوازمش عمل بکنید، شما پیروز خواهید شد؛ بروبرگرد ندارد. به‌موقع اقدام بکنیم، درست حرف بزنیم، درست عمل بکنیم، صادقانه وارد میدان بشویم، همان حرفی که امیرالمؤمنین فرموده وجود دارد: «اَنزَلَ بِعَدُوِّنا الکَبتَ وَ اَنزَلَ عَلَینا النَّصر؛ پیروزی مال ما است."

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان با اشاره به نقش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات تصریح کرد: آمریکایی ها به این انتخابات چشم طمع دوخته اند ،این ها در ایران بدنبال تحول اند ،ماهم بدنبال تحول هستیم اما تحول ما به سمت اسلامی شدن کامل است ،چون الان اسم ما اسلامی است اما خب خیلی راه داریم تا اسلام کامل بشویم.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار واعیاد شعبانیه ،با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ،روز معلم و کارو کارگر و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ابهر پرداخت وگفت: تجلیل از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا،حضور در نماز جمعه، برگزاری هیئت منتظران موعود در سطح پایگاه ها، برگزاری نشست سیاسی و بصیرت‌ افزایی از جمله برنامه های این هفته می باشد.

حجت‌الاسلام حسین محمدی وی از برگزاری همایش حکمت مطهر در ابهر خبر داد و افزود: همایش حکمت مطهر با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان حجت الاسلام متین بعد از ظهرروز سه شنبه 12اردیبهشت ماه در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحبه ابهر در ادامه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری کوهپیمایی بسیجیان در سطح حوزه های مقاومت و اجرای مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس با همکاری بسیج دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه ناحیه ابهر عنوان کرد.

گفتنی است، نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران ،روز معلم و کارو کارگر با حضور اصحاب رسانه شهرستان ابهر در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

آمریکایی ها به این انتخابات چشم طمع دوخته اند 
ارسال نظرات
آخرین اخبار