دکتر عزیزی در نشست نهضت روشنگری که به همت پایگاه حضرت زینب حوزه 116 حضرت مریم برگزار شد گفت: اینترنت و فضای مجازی امروزه به جزء جدایی ناپذیری در زندگی جوامع بشری تبدیل شده است وبه گونه‌ای نفوذ کرده است که نمی‌توان زندگی بدون آن را تصور کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۷۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست نهضت روشنگری با موضوع آسیب های فضای مجازی به همت پایگاه حضرت زینب حوزه 116 حضرت مریم ناحیه امام حسین(ع)کرج برای دانش آموزان برگزار شد.

دکترعزیزی بعنوان سخنران این مراسم ، مطالب مهمی راپیرامون فضاي مجازي، مضرات و عوارض مهم اعتیاد و وابستگی به  شبکه های مجازی بیان نمودند.

دکتر عزیزی اظهار داشت: گرچه اینترنت ودنیای مجازی ،مفید، دارای منابع زیاد، اطلاعات دهنده وسرگرم کننده و به نوعی در وقت وهزینه صرفه جویی می کند، اما برای افرادی که بیش ازحد از اینترنت استفاده می کنند، این منافع، تخریب ونابودی آهسته وبدون سر و صدا وآسیب ها و نابهنجاری های روانی و رفتاری زیادی را به همراه دارد.

وی افزود: اینترنت و فضای مجازی امروزه به جزء جدایی ناپذیری در زندگی جوامع بشری تبدیل شده است وبه گونه‌ای نفوذ کرده است که نمی‌توان زندگی بدون آن را تصور کرد بنابراین تشخیص ضرر و زیان های دنیای مجازی درمحیط خانواده و به تبع آن اثرات مخرب آن در جامعه و خانواده ها که مهمترین عناصر تشکیل دهنده آن هستند به راحتی امکان پذیر نیست.

گفتنی است در پایان این مراسم اهدای جوایز و تقدیر نامه به معلمان توسط فرمانده محترم حوزه ۱۱۶حضرت مریم(س) و مسئول پایگاه حضرت زینب (س)، برگزاری نمایشگاه نقاشی های گرافیکی توسط دانش آموزان هنرستان محمودی منش و مسابقه دلنوشته برای معلم در گرامیداشت هفته معلم و اهدای جوایز به دانش آموزان برگزار شد.

اینترنت و فضای مجازی امروزه به جزء جدایی ناپذیری در زندگی جوامع بشری تبدیل شده است

اینترنت و فضای مجازی امروزه به جزء جدایی ناپذیری در زندگی جوامع بشری تبدیل شده است

اینترنت و فضای مجازی امروزه به جزء جدایی ناپذیری در زندگی جوامع بشری تبدیل شده است

ارسال نظرات