فرمانده سپاه اهر در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی صرفاً بعد نظامی نیست بلکه در هر عرصه ای این دستاوردها به خطر بیفتد سپاه موظف وارد شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۸۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی با اشاره به اینکه مباحث تلاش‌های بنیادی سپاه پاسداران بر اساس رسالت سپاه تعیین می‌شود، بیان داشت: حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی شامل همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و در همه سنگرهاست.

وی با بیان اینکه بسیج با کمترین هزینه بیشتری فعالیت را انجام می‌دهد، یادآور شد: اظهارات برخی مبنی بر این‌که باید سپاه تنها در زمینه نظامی متمرکز شود سخنان دشمن است و وقتی‌که جوان بسیجی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور فعالیت جهادی می‌کند تنها خدمت به مردم نیست بلکه خدمت به‌نظام اسلامی نیز به شمار می رود.

ایمانی ادامه داد: پاسدار واقعی امام حسین(ع) است که جان و مال و خانواده خویش را فدای اسلام کرده‌اند تا اسلام زنده بماند، نهضت امام حسین(ع) این اصل را به ما می‌فهماند که مصالح اسلام و انقلاب اسلامی از جان و مال و مصالح افراد برتر و پیش‌تر است و اگر روزی مصالح اسلام و انقلاب اسلامی در مقابل مصالح افراد قرار گیرد قطعاً پاسداران مصالح اسلام و انقلاب را انتخاب می‌کنند.

 

فرملنده سپاه اهر در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: شهید مطهری استادی توانمند در عرصه تعلیم و تربیت و تلاشگری در راستای برنامه‌های نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی بودند و تألیفات ارزشمندی برای تربیت انسان‌ها دارند که از ایشان به یادگار مانده است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص مقام معلم با عنوان این‌که شغل معلمی شغل انبیاست، افزود: با توجه به فرمایش پیامبر اکرم(ص) معلمان در راستای تربیت انسان‌ها همچون باغبانی برای تربیت گل‌های باغ اسلام و شکوفه‌های باغ انقلاب تلاش می‌کنند.

ایمانی اضافه کرد: سالروز شهادت شهید مطهری به‌عنوان روز معلم و مربی و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده، فعالیت‌های سپاه پاسداران برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم و نیمه سخت دشمنان بوده که اگر نیروهای مسلح در دو عرصه‌ سخت و نیمه سخت فعالیت دارند وظیفه سپاه یک پله بالاتر از دیگر نیروهای مسلح است.

وی بابیان اینکه مربیانی در عرصه‌های اعتقادی، روشنگری سیاسی، تعلیم و تربیت، جهادی، نهضت سوادآموزی، کمک به آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و غیره در کنار سپاه پاسداران تلاش می‌کنند، اظهار کرد: سالروز شهادت شهید مطهری بهانه‌ای برای نام‌گذاری هفته عقیدتی سیاسی بوده و مبنای اعتلای نام مربیان و معلمان است.

ارسال نظرات