خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی گفت: مدال افتخار معلم انقلاب خاص شهید مطهری است.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۹۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

مدال افتخار معلم انقلاب خاص شهید مطهری است

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، گفت:مدادالعلماء افضل من الدماء شهدا یعنی مرکب قلم علما از خون سرخ شهدا ارزشمندتر است، همانطور که خون شهید با ارزشترین خون است و خداوند شهید را دوست دارد اما این علما هستند که با نوشتار، گفتار علم وتشویق انقلابهایی بر پا می کنند و زمینه ساز حرکت مجاهدین می شوند و در حقیقت جهاد مجاهدین فتوای علماست.

وی افزود: اگر در جنگ تحمیلی امام خمینی(ره) نمی فرمودند: این جنگ، جنگ اسلام وکفر است و فرمان به جهاد نمی دادند جهادی صورت نمی گرفت و کشور وانقلاب به دست دشمنان می افتادو امروز اثری از اسلام و انقلاب اسلامی و شهادت و ایثار و فداکاری نبود.

وی درادامه افزود: این علما معلمان انقلاب اسلامی هستند آنها ما را با راه انبیاء و امامان معصوم(ع) آشنا کردند وما را با راه امام حسین(ع)، که تمام هستی خود را با اخلاص کامل به جنگ با کفر آورد و در کربلا حماسه آفرید و به شهادت رسید و در تاریخ ماندگار شد و تا قیامت یاد ایشان فراموش نخواهد شد. شهدای ما درس ایثار وفدارکاری وشهادت را از امام حسین(ع) آموختند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی در ادامه افزود: استاد شهید مرتضی مطهری در زمره ی همین علماست که با نوشتن کتابهای متعددی مانند: حقوق زن در اسلام،آفات زبان،جهاد، حماسه حسینی و خیلی کتابهای دیگر از جمله کتاب شهید که شامل 10 فصل می باشد که مقام شهید را نشان می دهد. شهید مطهری می نویسد و با نوشتن بصیرت افزایی می کند و در اثر این بصیرت افزایی جوانان به جبهه ها می شتابند و به شهادت می رسیدند و خون آنها درخت اسلام را آبیاری می کند و روز به روز این درخت اسلام قدرتمندتر از گذشته خواهد شد و تار وپود کفر را در هم می پیچد و نابود می سازد.

وی افزود: آثارارزشمند شهید مطهری هرگز فراموش نخواهد شد.امام خمینی (ره) فرمودند:آثاری که ازاوهست بی استثناء همه آثارش خوب است.من کس دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم بی استثنا آثارش خوب است،انسان ساز است ،مبنای فکری این انقلاب آثار شهید مطهری است. دشمنان فکر کردند با شهادت ایشان می توانند تفکرات و آثار او را نابود سازند، اشتباه کردند بلکه آثاربا ارزش شهید مطهری ارزش بیشتری پیدا کرد و تا قیامت نام او آثارش ماندگار خواهد ماند.

ارسال نظرات