مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر گفت: تحقق شعار سال باید سرلوحه کاری اقشار مختلف قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت‌الاسلام احد احدی در جلسه شورای قشر بسیج کارگری که به مناسبت هفته کارگر در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تولید و اشتغال زمانی محقق خواهد شد که تمامی مسؤولان، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اقشار مختلف مردم به منویات مقام معظم رهبری گوش فرا داده و در تحقق شعار سال که از سومی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده تلاش کنند.

وی به فرارسیدن انتخابات هم اشاره کرد و گفت: یکی از موهبت‌های الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است که همه باید در جهت هر چه باشکوهتر برگزارشدن این انتخابات تلاش کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر عنوان کرد: دشمنان اسلام و نظام با رصد انتخابات در تلاش هستند تا خدشه‌ای به کشورمان وارد سازند که داوطلبان باید با آگاهی کامل به مناظره بپردازند و به تبیین برنامه‌های خود پرداخته و از تخریب و تهمت به یکدیگر بپرهیزند.

احدی به وظایف اصلی شورای قشر بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی و ذاتی شورای قشر بسیج آسیب‌شناسی موانعی که در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است بررسی و تبادل نظر کند.

در این جلسه علاوه بر رای‌گیری میان اعضای حاضر، رئیس، نائب رئیس، بازرس اول و بازرس دوم شورای قشر بسیج کارگری انتخاب شدند.

ارسال نظرات