فرماندار نیر:

پاسداران سربازان جان بر کف نظام و انقلاب هستند

فرماندار نیر گفت: پاسداران سربازان جان بر کف نظام و انقلاب و سربازان امام حسین(ع) هستند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۰۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین(ع) مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر به همراه تنی چند از مسئولان نیروی انتظامی شهرستان در ستاد فرماندهی سپاه ناحیه نیر حضور یافتند.

احمدی با بیان این که پاسداران سربازان امام حسین(ع) هستند اظهار داشت: پاسدار و پاسداران، آن كسانی هستند كه در حساس ترین لحظات تاریخ از میان خلق بر می خیزند و همچون شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند.

وی گفت: می توان نمونه هایی از رادمردی پاسداران را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت. پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود به فداکاری پرداختند. افرادی که با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند.

احمدی در ادامه به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس و فراز و نشیب های پس از انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نهادهایی بود که در کنار دیگر اقشار نظامی و پاسداران گمنام ایران اسلامی با اقتدا به مولای خود سید مظلومان علیه الصلوهٔ و السلام، نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز بوده و در پاسداری از انقلاب و هدفهای آن عاملی مؤثر و ركنی ركین بوده و هست.

فرماندار نیر به فرمان امام راحل بمناسبت روز پاسدار اشاره کرد و گفت:حضرت امام خمینی (ره) در سوم شعبان سال ۱۳۹۹ برابر با هفتم تیر ماه ۱۳۵۸ پیامی به مناسبت ولادت امام حسین (ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار