فرمانده سپاه ناحیه نیر با بیان اینکه سپاه نیرویی مردمی، انقلابی و ولایی است گفت: دلیر مردان مدافعان حرم چه زیبا واژه پاسداری از حریم ولایت را توصیف کردند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۰۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

سرهنگ حسن دهقانی در گفتگو بانیریمیزبا تهنيت فرا رسيدن سالروز ميلاد با سعادت بزرگ پاسدار دين و آزادگي؛ حضرت امام حسين (ع) و گرامي داشت ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر فداکاري و ايثار با بيان اينکه پاسداران انقلاب اسلامي بازوان توانمند نظام و مدافعان راستين اسلام هستند و جانبازان عاشقان خدمت و پاک باخته ولايت هستند، ميلاد فرخنده دو مولود عالم امکان که روز پاسدار و جانباز نام گذاري شده است، تبريک گفت.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نیرویی که از ارزش های انقلاب اسلامی صیانت و حفاظت می کند و بیشترین کاربرد از این لفظ (پاسدار) را به خود اختصاص داده است و نیروهای آن نیز به همین نام خوانده می شود.

فرمانده سپهاه ناحیع نیر ولایتمداری را یکی از خصوصیات بارز پاسداران در محافظت حریم انقلاب اسلامی دانست و گفت: تجلی زیبایی کار پاسداران تبعیت از ولایت و سید و سالار شهیدان است.

وی اضافه کرد: پاسداران الگویی چون امام حسین (ع) بزرگ پاسدار دین اسلام را دارند و همواره باید با درس‌گیری از حماسه عظیم عاشورا و دفاع از دین در نگهبانی از نظام شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش کنند.

سرهنگ دهقانی افزود: حال آنکه پاسداران و بسیجیان برای پاسداری از حریم ولایت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خودش را در طلب اخلاص قرار می دهند و بدون چشم داشت تقدیم ائمه (ع) می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: مدافعان حرم و این شیر مردان و پاسداران وللایت چه زیبا واژه پاسداری از حریم ولایت را معنا کردند.

وی گفت: روز پاسدار را باید تبریک گفت به تمامی عزیزانی که از حریم ولایت، از اصل انقلاب و آرمان های آن پاسداری می کنند و باید تبریک ویژه گفت به سبز جامگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

سرهنگ دهقانی افزود: امام حسین(ع) و پاسداری عجین شده اند، چرا که امام حسین(ع) از دین نگهداری و مراقبت نمود و نگهبانی که برای حفظ امانت همه چیز را فدا کرد.


وی تاکید کردند: معنویت و دین‌مداری یک راهبرد اساسی برای پاسداری از انقلاب اسلامی است، پاسداران جوهره وجودی انقلاب را باور کرده‌اند و به آن ایمان آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه نیر تاکید کرد: پاسداران؛ ولایت‌مداری و اعتقاد بر ولایت و رهبری از بدو تاسیس این نهاد برخواسته از مردم را سرلوحه کار خویش قرار دادند و تاکنون توانسته‌اند نهاد پرثمر و پربرکتی برای نگهبانی از دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشند.

ارسال نظرات