فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

لزوم ساماندهی مناطق آلوده به مواد مخدر در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: وجود محله‌های آلوده محل خریدوفروش مواد مخدر در شان استان لرستان نیست و باید به‌طور قاطع با متخلفان برخورد شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۱۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: وجود محله‌های آلوده محل خریدوفروش مواد مخدر در شان استان لرستان نیست و باید به‌طور قاطع با متخلفان برخورد شود.

وی با اشاره به ورود سپاه استان در امر پیشگیری از مصرف مواد مخدر در مناطق آلوده افزود: دستگاه‌های مرتبط با این موضوع باید در راستای ساماندهی محله‌های آلوده هم‌افزایی داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: در برخی از محله‌های سطح شهر ساماندهی مناطق آلوده به‌عنوان پایلوت اجرا شود که برای اجرای این طرح نیز نیازمند حمایت قاطع دادگستری استان هستیم.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در برخی مناطق آلوده استان انجام شود، تصریح کرد: باید بانک اطلاعات این افراد و محله‌های آلوده استان نیز تهیه شود و در راستای درمان این افراد اقدامات لازم نیز انجام شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات