حجت الاسلام علی دهقانی، با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: دشمنان می خواهند مردم را از انقلاب دل زده کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۲۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن، با تبریک میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و همچنین روز میلاد زین العابدین امام سجاد علیه السلام را تبریک گفت.

حجت الاسلام علی دهقانی، اظهار کرد: شعبان ماه منسوب به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) می باشد و طبق روایات هرکس در این ماه یک روز روزه بکگیرد بهشت بر او واجب می شود.

وی، در جمع خانواده های کارکنان سپاه ناحیه بروجن با توصیه به استفاده از فیوضات سه ماه رجب، شعبان و رمضان المبارک، گفت: صدقه دادن ، زیاد ذکر گفتن، خواندن نماز مستحبی ، اصلاح بین افراد و قبایل ، بخشش طلب و... ، جزو اعمال این ایام پرفضیلت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون انتخابات گفت: دشمن تمام قامت به میدان آمده تا اسلام را از بین ببرد؛ چه با جنگ سخت، چه با جنگ نیمه سخت و یا جنگ نرم مانند مذاکره ، تحریم ، تعامل و ... .

وی تأکید کرد: دشمن می خواهد مردم را از انقلاب دلزده کند؛ لذا باز هم می بینیم که این ملت با بصیرت و ولایتمداری خویش و با حضور حداکثری خود در روز انتخابات و انتخاب آگاهانه ، دشمن را مایوس خواهند کرد.

ارسال نظرات