مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سید الشهداء(ع) مشهد:

ادبیات مقاومت ما برگرفته از ادبیات مقاومت امام حسین(ع) است

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سید الشهداء(ع) مشهد گفت: ادبیات مقاومت ما برگرفته از ادبیات مقاومت امام حسین(ع) است نه فرهنگ بیگانه و دشمنان هم به این نتیجه رسیده اند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۲۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین عابدی در نشست روشنگری بصیرتی در محل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کاشمر در جمع  خواهران بسیجی  اظهار داشت: تولد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که روز پاسدار هم نامیده شده است انتخاب مبارکی است. این تشابه روز ولادت امام حسین (ع) با روز پاسدار بیانگر نقش برجسته امام حسین (ع) در پاسداری از نهضت پیامبر اکرم (ص) و نقش برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از نهضت حضرت امام (ره) است و امیدواریم که نهضت پاسداری فقط مربوط به سبز پوشان حریم ولایت نباشد.
 
وی افزود: همه ما وظیفه داریم که به نوعی پاسدار انقلاب اسلامی باشیم که انشاالله قرار است در عصر حاضر زمینه ساز ظهور حجت صاحب الزمان(عج) باشیم.
 
عابدی خاطرنشان کرد: امروز نه فقط پرچم حسینی این کشور در اهتزاز است بلکه شما یک رهبر حسینی دارید، این رهبر با رهبریش پرتویی از نهضت حسینی است.
 
وی گفت: امروز بدون تعارف، علم دفاع از امام حسین (ع)، علم دفاع از تشیع، علم دفاع از قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) بر دوش رهبر این کشور است کسانی که با الفبای سیاست در داخل و خارج کشور حاشا هستند  کسانی هستند که علیه انقلاب اسلامی کینه توزی می کنند.
 
مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سید الشهداء(ع) مشهد ابراز داشت: اهل بیت(ع) بر اساس روایات گوناگون و موثقی که به دست ما رسانده اند وعده داده اند که یک انقلاب حسینی در آستانه ظهور امام زمان(عج) در غرب آسیا اتفاق می افتد و انشاالله این انقلاب می رود تا به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل شود.
 
وی ادامه داد : تولد امام حسین (ع) فرصتی است که ما نسبت به فضیلت های ایشان مروری داشته باشیم، از ویژگیهای برجسته و ادبیات سالار شهیدان امام حسین (ع) در برابر دشمنان ادبیات مقاومت بود اگر قرار بود امام حسین (ع) تن به این ذلت وخواری بدهد چرا شهید شد، امام حسین (ع) با همان عده کم هدف خود را دنبال کرد.
 
عابدی تاکید کرد: باید این ادبیات مقاومت برای نسل امروز باز شود تا بدانند اگر ما در این کشور امنیت داریم از برکت ائمه اطهار(ع) و مقاومت دلیر مردان ما در عراق  و سوریه است اگر نقش و مجاهدت این دلیر مردان نبود امروز می بایست ما با داعش در میدان آزادی تهران روبرو می شدیم.
 
وی افزود: دشمنان ما فهمیده اند که این مجاهدت ها و مقاومت ها در گرو تبعیت از فرهنگ حسینی است نه فرهنگ بیگانه و آن طرف مرزها، باورمان بشود که دشمن ما اهل کوتاه آمدن نیست و بیاییم به این باور برسیم که باید انقلابی باشیم و انقلابی هم بمانیم و بهترین راه گوش دادن به منویات مقام معظم رهبری و نگاه به درون و تکیه بر اقتصاد خودمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها