نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار از نماينده ولي فقيه در استان، استاندار و هيئت دولت در مورد احياي مجدد اصلاندوز بعنوان مرز مجاز قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۳۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، متن بیانیه نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است...

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف مغان

خداوند منان را سپاسگزار و شاکریم که در سایه حاکمیت ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران؛ با عزم منطقه ای مردم و مسئولان استان اردبیل؛ مردم مرزدار مغان به یکی از حقوق حقه خویش در خطه مرزی نائل آمد!

احیای مجدد و فعال سازی گمرک مرزی اصلاندوز مغان؛ بعد از تعطیلی چندین ساله؛ در حقیقت ، تبلور اراده و خواست مردم مغان و استان اردبیل در برقراری روابط دوستی و تعامل سازنده و همگرایی دینی و همجواری حسنه با ملت و دولت برادر جمهوری آذربایجان است.

سند چشم انداز ۲۰ ساله توسعه ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بر استحکام و افزایش این همگرایی اسلامی و همجواری حسنه تاکید خاصی دارد.

عنایت ویژه حضرت آیت الله دکتر عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل؛ تلاش جدی و مستمر استاندار محترم استان اردبیل؛ جناب آقای دکتر خدابخش و مشاورین ایشان؛ پیگیری علما و مسئولین و اقشار مختلف مردم و بویژه اهالی مرزدار اصلاندوز مغان؛ مشاوره و همراهی نخبگان مغان مقیم تهران مولفه های تحقق این خواسته بحق مردم مغان بود. از همه این بزرگواران تشکر ویژه دارم.

اینجانب نیز طبق برنامه انتخاباتی و سند چشم انداز ۲۰ ساله توسعه مغان؛ و رسالت اصلی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ؛ وظیفه خود می دانستم تا حل خردمندانه این طرح اساسی؛ تلاشهایی لازم را‌ به عمل آورم.

امروز با مشاهده مصوبه هیئت محترم دولت در لغو مصوبه قبلی مبنی بر تعطیلی گمرک اصلاندوز و احیای مجدد آن ؛ تمام خستگی های این تلاشهایم جبران گردید. از دولت محترم نیز کمال قدردانی را دارم.

مردم دشت مغان و استان اردبیل؛ این آغاز یک حرکت جدید در راستای بهره برداری از ظرفیت مرزداری و فرصت تجاری و ترانزیت سامانه حمل و نقل بین المللی از مسیر استان اردبیل و مغان تمدن آفرین است.

آغاز این حرکت معقول را به محضرشما اهالی مرزدار و وارث دهها هزار شهید این خطه استراتژیک را تبریک می گویم؛

و در این جا از همه شما مردان و زنان فهیم مغان می خواهم ، که برای بهره مندی بیشتر از این ظرفیت ایجاد شده ؛ تمام توان خود را بکار گیرید تا با اتحاد و یکپارچگی بتوانیم از نعمات نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر استفاده نماییم.

ارادتمند شما مرزداران همیشگی
شکور پورحسین
نماینده مردم شریف شهرستان های پارس آباد مغان و بیله سوار مغان

ارسال نظرات