خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر در جشن میلاد امام حسین(ع) این ناحیه با بیان اینکه افتخار ما این است که در مکتب حضرت امام حسین(ع) بزرگ شده و تحصیل کرده ایم، گفت: همچون امام حسین(ع) حاضریم جان را فدای اسلام و قرآن کنیم ولی هرگز تن به ذلت و خواری نمی دهیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۳۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: مکتب عاشورا مکتب مقاومت و پایداری در مقابل دشمن است اگر چه در این راه کشته شویم.

وی ادامه داد: پاسداران به تاسی از امامشان و با لبیک گویی به فرامین حضرت امام خمینی(ره) هشت سال در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و امروز نیز در عرصه جنگ نرم و جنگ اقتصادی میدان داری می کنند و هرگز در مقابل دشمنان عقب نخواهند نشست.

حاتمی با بیان اینکه نامگذاری روز پاسدار با تدبیر حضرت امام اتفاق افتاده و باید شایستگی های را که برای پاسدار و خانواده پاسدار نیاز است در خود نهادینه کنیم، اظهار داشت: جامعه نباید ما را به اعتبار مسئولیت و یا درجه بپذیرد بلکه باید اخلاق و رفتار معنوی و دینی ما زبان زد عام و خاص باشد.

 

مسئول نمایندگی سپاه کلیبر نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با ذکر روایتی از امام حسین(ع) گفت: اگر خدا را در شان خودش عبادت کنیم خداوند همه نعمت ها را برما ارزانی می کند و پاسداران و خانواده محترمشان باید راه معنویت و پاسداری از اسلام و قرآن را ادامه دهند چراکه پیروزی نهایی در این مسیر محقق می شود.

حجت الاسلام شکوریان خاطر نشان کرد: سنگ ولایت و امام حسین(ع) را به سینه زدن کاری از پیش نمی برد باید در عمل ثابت کنیم که دانش آموخته این مکتب هستیم و پیرو محض ولایت می باشیم.

وی انتخابات را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: باید در این عرصه مکتبی بودن را به رخ دشمنان بکشیم تا نظام برای چهار سال آینده از هر گونه گزند دشمنان در امان بوده و بیمه شود یعنی راه شهدا و پرچم یاحسین آن ها همچنان بر پیشانی تاریخ بدرخشد و راه گشای ما باشد.

ارسال نظرات