کارگر نمونه شهر اصلاندوز در گفت و گو با ارس تبار:
به بهانه روز کارگر گفت و گوی صمیمانه ای را با یکی از کارگران نمونه شهر اصلاندوز ترتیب دادیم که در ادامه می آید.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۴۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،نقشکارگران در پیشرفت، ترقی و شکوفایی کشور بی بدیل است ،با نگاهی در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درمی یابیم کهکارگران نقش مهمی در امر تولید، پیشرفت و خدمت به مردم برعهده داشته اند.

گرامیداشتروزجهانی کار وکارگرفرصتی است تا از زحمات بی بدیل این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.به همین مناسبت خبرنگارارس تباربا یکی از کارگران نمونه شهر اصلاندوز گفتگوی صمیمانه ای انجام داده که با این طریق بتوانیم ذره ای از تلاش و همت کارگران زحمت کش را در جامعه انعکاس دهیم.

غفار امدادی متولد 1358 در روستای ایدر بدنیا آمده است و در اردیبهشت 1392 وارد مجموعه شهرداری شده و بعنوان نگهبان در واحد ماشین آلات شهرداری مشغول کار هست.

وی در آغاز گفتگو ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمت کش ایران اسلامی و بخصوص شهر اصلاندوز ،موفقیت و سربلندی را برای کارگران تلاشگر میهن اسلامیمان خواستار شد.

امدادی با بیان اینکه معمولا در هر شغل همدلی و حمایت یکی از ارکان پیشرفت و انگیزه یک کارگر است افزود:با توجه به عنوان شغل بنده که نگهبانی است در این زمینه هم شهردار و هم حراست با توصیه های سازنده و حمایت های بی دریغ مرا در انجام بهتر وظایفم همراهی کردند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگارارس تبارمبنی بر اینکه حمایت های معنوی و مادی در افزایش انگیزه شما چه تاثیری داشته است می گوید:می توانم بگویم یکی از ارکان و شاید مهمترین فاکتور حمایت مادی و معنوی بنده از طرف شهرداری بوده است که حتی در مشکل شخصی از حمایت های معنوی و مادی دریغ نکردند و این عمل انگیزه مرا در بهتر انجام دادن وظیفه دو چندان کرده است.

غفار امدادی در ادامه گفت:من به عنوان یک کارگر ساده به دیگر دوستانم می گویم در یک اداره فقط کارکردن نیست دوست داشتن یکدیگر و با هم بودن نیز لازم است .به نظر من اختصاص دادن یک روز به عنوان روز کارگر ارزش دادن به کارگر و دیده شدن کارگر در جامعه است و همین باعث افزایش روحیه کارگران می شود.

این کارگر نمونه شهر اصلاندوز نمونه بودن را چنین توصیف کرد:اولا تمام کارگران شهرداری علیرغم داشتن مشکلات زیاد هیچ وقت در کارهای محوله کوتاهی نکردند نمونه هستند و من نمونه بودن را برای رضای خدا کارکردن می دانم.

امدادی به نقش کارگران در تخقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نیز اشاره کرد و گفت:به نظر من هرکس در جایگاه خود می تواند نقش آفرینی کند و یک کارگر جایگاهی که دارد می تواند کارهای محوله را به درستی انجام دهد و نقش خود را به خوبی در این امر مهم ایفا کند.

وی در پایان گفت:از شهردار و حراست شهرداری اصلاندوز به لحاظ انتخاب اینجانب بعنوان کارگر نمونه نهایت تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارشارس تبار،غفار امدادی 38 ساله روز گذشته در همایش هفته بسیج کارگری بعنوان کارگر نمونه شهرداری اصلاندوز تجلیل شد.

ارسال نظرات