مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ؛

در انتخابات نباید بازار دین فروشی رواج پیدا کند

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: ما باید راه نفوذ منافقین را ببندیم واگر وارد شوند دیگر خارج نمیشوند ، اگر در انتخابات نیروهای جهادی واقعی پیروز نشوند و سکان کشور به دست قاعدین بیفتد ،منافیبن قاعدین را کنار میزنند وبر کشور حکومت میکنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۶۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام تویسرکانی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج فرهنگیان و روز معلم، در کانون جوانان شهید سبحانی در جمع فرهنگیان و بسیجیان اظهار داشت: بزرگترین خدمتی که به انسان ها ممکن است صورت بگیرد خدمات اعتقادی است ، معلم و طلبه ای دارای یک فکر صحیح و نگرش درست و یک جهانبینی مطابق حق است میتواند بهترین خدمت را به انسانها انجام دهد.

باید راه نفوذ منافقین را ببندیم/ در انتخابات بازار دین فروشی راه افتاده است

وی افزود: نقطه مقابل آن دادن نگرش غلط به انسان ها است که بدترین خدمتی که ممکن است صورت بگیرید.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: در این راستا هر کسی در مسیر بحث ترویج گفتمان قرآن است میتواند خدمات ارزنده ای ارائه دهد به دلیل اینکه هیچ کتابی مانند قرآن توان ارائه فکر صحیح را ندارد و هرچه با قرآن مانوس باشیم و معارف قرآن را بدانیم بهتر میتوانیم خدمت رسانی کنیم .

وی با اشاره به فراگیر شدن فضای مجازی اظهار داشت: به گفته یکی از بزرگان این فضا یک فضای حقیقی است و کسانی که اینده این تکنولوژی را بررسی میکنند از تاثیر این فضا به زندکی انسان آمارهای قابل توجهی ارائه میدهند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه آن چیزی که باید بر انسان حاکم باشد اراده اوست تصریح کرد: آنها میخواهند با فضای مجازی اراده انسان را تغییر دهند ، اما اگر معانی و مفاهیم قرآن نهادینه شود نباید ترسی از این فضاها داشته باشیم .

وی افزود: ما قرار است قرآنی را بفهمیم و منتقل کنیم که قدیمی ترین و استوار ترین تفکرات انسانی در آن وجود دارد و بزرگترین کاری که یک معلم برای مخاطب خود میتواند انجام دهد انتقال فرهنگ قرآن است، قرآن نقشه راه را نشان میدهد و بهترین روش زندگی را ارائه میدهد.

حجت الاسلام تویسرکانی اظهار داشت: مسلمانان از منظر قران به سه دسته مجاهد، قاعد و منافق تقسیم میشوند.

وی گفت: در سوره حجرات آیه 14 تقسیم بندی دیگری است که مسلمانان را به دو گروه مومن و مسلم تقسیم بندی میکند که مومنین دو گروه مجاهد و قاعد هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج  اظهار داشت: مجاهد کسی است که اسلام را انتخاب کرده تا زندگی خود را فدای اسلام کند و قاعد کسی است که اسلام را انتخاب کرده تا زیر سایه اسلام زندگی کند.

وی بیان داشت: ما بسیجیان سه وظیفه در مقابل خودمان داریم که اولین آن تقوا است، نیروهای جهادی، انقلابی و بسیجی اولین مسئولیت آنها است که اهل تقوا، فضیلت، عفت، پاکی و طهارت باشند و تقوا گاهی فردی و گاهی سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: رهبری معظم انقلاب در  خصوص ضرورت دارا بودن تقوا در نیروهای انقلابی میفرمایند؛  "زمانی با یک فرد مخالفیم اگر حرفی که میزنیم مطابق واقع نباشد از جاده تقوا خارج میشویم ودر این صورت نیروهای جهادی پیروز نخواهند شد."

وی افزود: در انتخابات نباید بازار دین فروشی راه بیفتد، تهمت و غیبت، حرف های بی خاصیت و بی مبنا ، همه کاندیدها مسلمان هستند و نباید هر چیزی برعلیه آنها بگوییم که این کار ما را از دایره تقوا خارج میکند.

حجت الاسلام تویسرکانی بصیرت داشتن را دومین وظیفه یک نیروی انقلابی را داشتن بصیرت دانست بیان داشت: بصیرت یعنی شناخت جریان های سیاسی، شناخت حق از باطل، درست از نادرست، است و باید جریان شناسی قوی ای داشته باشیم .

وی سومین وظیفه یک نیروی انقلابی را شجاعت معرفی کرد و اظهار داشت: یک نیروی مجاهد و انقلابی باید جرات اقدام و حرکت داشته باشد ، ترس، دلهره و اضطراب در فرهنگ جهادی نباید جایی داشته باشد.

حجت الاسلام تویسرکانی در خصوص گروه قاعدین گفت: خدمت گذاری، محبت ، رفع فقر و محرومیت زدایی به این گروه از وظایف نیروهای انقلابی است ، اگر قرار است نیروهای جهادی و انقلابی در رای جمعیت خاکستری موثر باشند باید به آنها خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب تنها فردی است که سوز مستضعفین را دارد بیان داشت: ایشان ده ها جلسه برای برطرف شدن حاشیه نشینی با مسئولین گذاشته اند اما مشکل این است که در قوه مجریه، مققنه و قضائیه فرهنگ جهادی نداریم.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه انقلابیعمل نکرده است، اگر انقلابی بودیم چنین وضعینتی نداشتیم که پس از گذشت39 سال از انقلاب اسلامی اشرافیگری، فاصله طبقاتی و حاشیه نشینی هنوز وجود داشته باشد و اینها نشانه ضعف در عملکرد است.

حجت الاسلام تویسرکانی اظهار داشت: ملت ایران عاشق نیروهای انقلابی هستند که هستی خود را فراموش میکنند و به مردم خدمت میکنند ، جنگیدن بخشی از جهاد است.

وی افزود: در حال حاضر هزاران گروه جهادی از سپاه و بسیج در حال خدمتگزاری به مردم هستند و عمل سیاسی به عمل اجتماعی و خدمت به مردم تبدیل شده است، که رهبری معظم انقلاب فرموده اند؛ بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است.

حجت الاسلام تویسرکانی بیان داشت: ما باید راه نفوذ منافقین را ببندیم واگر وارد شوند دیگر خارج نمیشوند ، اگر در انتخابات نیروهای جهادی واقعی پیروز نشوند و سکان کشور به دست قاعدین بیفتد ،منافیبن قاعدین را کنار میزنند وبر کشور حکومت میکنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه از شخص خاصی حمایت نمیکند و خود را فراتر از جریان های سیاسی میداند و اشرف نیروهای انقلابی است ، و ما حق دخالت بر رای مردم را نداریم و تنها شاخصه های یک رئیس جمهور انقلابی را بیان خواهیم کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار