دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان:

طرح پاک‌سازی مناطق آلوده لرستان اجرا می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: در راستای جمع‌آوری افراد معتاد و متجاهر نیز در دو مرحله زمان‌بندی اقدام می‌شود به‌طوری‌که در مرحله نخست زنان معتاد و در مرحله بعد مردان معتاد و متجاهر شناسایی و جمع‌آوری می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۷۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، غلامرضا آقا میرزایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در راستای پاک‌سازی نقاط آلوده وارد عمل ‌شوند، اظهار داشت: در راستای جمع‌آوری افراد معتاد و متجاهر نیز در دو مرحله زمان‌بندی اقدام می‌شود به‌طوری‌که در مرحله نخست زنان معتاد و در مرحله بعد مردان معتاد و متجاهر شناسایی و جمع‌آوری می‌شوند.

وی بابیان اینکه تعداد زنان معتاد نسبت به مردان معتاد خیلی کمتر به‌طوری‌که زنان معتاد در استان کمتر از 60 نفر است، افزود: می‌توان در طی سه الی چهار مرحله اقدام به ساماندهی این افراد کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان عنوان کرد: زنان معتادی که با بدترین وضعیت در سطح شهر حضور داشتند جمع‌آوری و طی سه تا هشت ماه نگهداری شده‌اند که در این جلسه مقرر شد کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای نیز زمینه پرداخت مستمری و ایجاد اشتغال برای این افراد را فراهم آورند.

آقا میرزایی تصریح کرد:15 خانواده در مرحله اول از سوی بهزیستی و کمیته امداد موردحمایت قرار می‌گیرند که برای ساماندهی این خانواده‌ها بین پنج‌تا هشت میلیون اعتبار نیاز بوده که باید تأمین اعتبار شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات