جلسه سیاسی با سخنرانی مولایی مسئول سیاسی ناحیه امام سجاد(ع) و حضور کلیه پایوران و سربازان این ناحیه ، حول مسائل سیاسی روز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۱۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه سیاسی با سخنرانی حسن مولایی مسئول سیاسی ناحیه امام سجاد(ع) و حضور کلیه پایوران و سربازان ناحیه امام سجاد، حول مسائل سیاسی روز از جمله شهادت مرزبانان در مرز پاکستان،تحولات شبه جزیره کره و مداخله گرایی امریکا و تحلیل در مورد مناظره، برگزار گردید.
 
  انتخابات امروز ریل گذاری برای آینده کشور است
 
مولایی گفت : ما میدانیم که سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسراییل امروز بیشترین تلاش ها را برای ضربه زدن به کشور ایران میکنند، اجیر کردن 4نفر تروریست خود فروخته گروهک جند الشیطان برای حمله به مرزبانان کشورمان از خاک کشور پاکستان نشان بزدلی و شکست آنها مقابل جمهوری اسلامی ایران است، هرچند این موضوع رافع مسئولیت کشور پاکستان درحوزه تامین امنیت مرزها نیست .
 
وی عنوان نمود: انتخابات امروز ریل گذاری برای آینده کشور است انتخابات امروز، انتخاب یک برنامه و تفکری خاص از میان برنامه های مختلف است خوب است که عواقب حاکمیت هرکدام از این برنامه ها و تفکرات را برای آینده کشور بسنجیم اینکه ببینیم کدام برنامه ،کدام طرز تفکر و کدام اخلاق به ارزش های انقلاب و امام و رهبری نزدیکتر است؟ کدام برنامه و طرز تفکر برای آینده عزت و پیشرفت کشور مفید است؟

 
 
 
خبرنگار: فرهادی
ارسال نظرات