خبرگزاری بسیج:نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک در دیدار پاسداران این شهرستان با بیان اینکه خستگی ناپذیری رهبری باید برای همه درس باشد، گفت: با تنبلی ولایت مداری ثابت نمی شود، عقیده که عنصری بنیادی است ، علم بدون آن فایده ای ندارد، عقیده است که انسان را می سازد، عقیده در سپاه بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۲۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک به مناسبت روز پاسدار در دیدار پاسداران این شهرستان با بیان اینکه بعد از انقلاب بیشترین هجمه ها به سمت نهاد انقلابی سپاه بوده است، گفت: پشت این هجمه ها اندیشه ای نهفته است و این چیزی نیست جز حفظ اصل نظام توسط این نهاد مقدس.

وی ادامه داد: قداست، آرمان پذیری، بصیرت، غیرت و مردم داری باعث تثبیت موجودیت سپاه شده است و کماکان امتیازات صحیح و مؤثر در این نهاد حفظ شده است، همین امتیاز برای همه پاسداران بس است.

وی خطاب به پاسداران با بیان اینکه گمان نبرید که اتفاقی لباس پاسداری را پوشیده اید، مطرح کرد: پیشتر این لباس را برایتان آماده کرده اند و شما را در این مسیر قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک پوشیدن لباس پاسداری را توفیقی برای پاسداران دانست و ابراز کرد: سبزپوشان ولایت باید از این فرصت عالی بهره ببرند تا مدیون امام و شهدا نباشند.

وی با اذعان اینکه دنیا با همه ادعایش در برابر سپاه زانوی عجز زده است، افزود: امروز چشم همه به پاسداران است و این ارزش است و البته تکلیفی سخت.

استاد اخلاق با بیان اینکه سپاه از نهادهای آماده ساز امر ظهور است، تصریح کرد: تکلیف پاسداران سنگین است و باید با خودسازی و ارائه تکنیک ها و دانستنی های روز، رضایت شهدا و امام را جلب کنند وگرنه خیلی ها در دنیا هستند که در بحث نظامی قدرت دارند اما نیت الهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در مسیر حق بودن باعث پیروزی می شود، ادامه داد: اگر هدف دین و خدا باشد، تلخی ها شیرین می شود، مصیبت ها زیبا می شود.

حجت الاسلام اسماعیلی ایثار را لازمه جبران مشکلات گذشته دانست و اذعان کرد: باید با تمام وجود تلاش کرد، مرزهای عادی را شکاند و فوق العاده کار کرد؛ با تنبلی ولایت مداری ثابت نمی شود، خستگی ناپذیری رهبری باید برای همه درس باشد.

وی با توصیه به مراقبت بیش از پیش در این برهه از زمان از خود و اطرافیان، اظهار کرد: تکلیف امروز خیلی سنگین است، باید ببینیم ولی امر مسلمین جهت حرکت را چگونه ترسیم می کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قرچک در پایان ضمن تبریک هفته معلم، شهید مطهری را شهید علم و عقیده دانست و اضافه کرد: عقیده که عنصری است بنیادی، علم بدون آن فایده ای ندارد، عقیده است که انسان را می سازد، عقیده در سپاه بسیار مهم است.

 

خبرنگار: علی مرادی

ارسال نظرات