خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر از معصومه حميدی فرزند جانباز احمد حميدی، قاری برجسته مسابقات بين‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام تجليل کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۷۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در منزل معصومه حميدي، قاری برجسته مسابقات بين‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار حقایق‌پور گفت: با شنیدن خبر رتبه نخست شما معصومه حمیدی، فرزند جانباز احمد حمیدی در رشته قرائت پنجمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام بسیار خوشحال شدیم زیرا موفقیت جامعه ایثارگران باعث افتخار ماست.
وی با بیان اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر طی هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرز و بوم کشور موفق عمل کردند، افزود: آنها امروز نیز در عرصه‌های مختلف علمی، قرآنی و آموزشی می‌درخشند و این به معنی سربلندی و سرافرازی این قشر معظم جامعه می‌باشد.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران توانمند هستند و در هر عرصه‌ای با تلاش و کوشش می‌توانند موفق باشند، بیان کرد: آنها استعدادها و پتانسیل‌های بی‌نظیر دارند که بایستی به نحو مطلوبی شناسایی و پرورش یابد تا شاهد موفقیت‌های بیشتر این قشر معظم جامعه باشیم.
در این دیدار احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی و محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور داشتند و به معصومه حمیدی، موفقیت کسب شده را تبریک گفتند.
در پایان دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از معصومه حميدی، قاری برجسته مسابقات بين‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام تجلیل کرد.
همچنین معصومه حمیدی و خانواده ایشان از زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تشکر کردند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها