خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین گرامیداشت هفته عقيدتي و بزرگداشت شهيد مطهري در جمع بسيجيان ملكان گفت: مديريت جهادي و روحيه انقلابي چاره راه مشكلات توليد و اشتغال در كشور است.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۸۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: مديريت جهادي مي تواند در همه عرصه ها، جمهوري اسلامي ايران را به جلو حركت دهد و اين سنت تغيير ناپذير الهي است كه هر جامعه اي كه به صورت جهادي كار كند و استقامت و ايستادگي و مقاومت نمايد قله هاي افتخار را فتح خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار اشت: اگر راهبردهای رهبر انقلاب در تعيين مديران جهادي مورد غفلت واقع شود خطر ركود در توليد و اشتغال در كشور بوجود خواهد آمد که در اين زمينه باید ملت نقش اساسی و مهم خود را در انتخابات ايفا کنند و با تعيين فردي جهادي و انقلابي قدم موثري در پيشبرد اهداف نظام و پيشرفت كشور بردارند.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: امروز ما در یک نبرد تمام عیار و گسترده(از قبیل نبرد فرهنگی، اقتصادی و...) با دشمن مواجه هستیم که باید بیشتر از هر زمان دیگری از فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری که بیشتر بر روی آن ها تاکید می کنند توجه داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا داشتن روحیه خودباوری، استقلال و اعتماد به نفس را تنها راه ماندگاری انقلاب عنوان و بیان کرد: انقلاب ما با تکیه بر اعتماد به نفس و خودباوری پیروز شد و به حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی خاتمه داد.

حجت الاسلام کاملی فر یادآور شد: اختلاف ما با آمریکا مبنایی و از روی شناخت و تجربه است نه از روی تعصب و سوءتفاهم و باید به راهبردهای امام راحل و مقام معظم رهبری در این خصوص توجه کرد.

وی در رابطه با مواردی که مقام معظم رهبری در طول سخنرانی های خویش در خصوص مسایل انقلابی گری، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و جهت گیری انقلابی اشاره کردند، یاد آور شد: تا زمانی که ولی فقیه فصل الخطاب باشد هیچ گونه مشکلی بوجود نخواهد آمد چراکه دشمن در تلاش است تا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی مردم را تضعیف سازد که باید بصورت قاطعانه و شجاعانه در مقابل دشمن بایستیم.

ارسال نظرات